AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 1. Jeg har valgt studer i prioritert rekkefølge 2. Jeg har trykket at jeg skal laste opp dokumentasjon senere (da jeg vitnemålet kommer senere) 3. Jeg har trykket at jeg fullfører på norsk videregående skole Anonymkode: 78bb1...600
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Det er riktig. Se nå i meldingsboksen om du har fått melding om levert søknad, og at du har lagt til alle alternativene du kunne tenkt deg. Anonymkode: 25435...f71 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 Hei, håper det går greit at jeg spør her, fordi jeg lurer på noe av det samme som ts. Søknaden står som innlevert, ser at alle vitnemål er registrert hos portalen som saksbehandler kan se, har fått grønn hake ved: du har allerede fått 2 tileggspoeng siden du har tidligere fullført høyere utdannelse. Ser selv at alt av vitnemål ligger inne, men er likevel usikker om jeg må laste opp mer ( står ikke grønn hake ). Anonymkode: deac3...5c8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, håper det går greit at jeg spør her, fordi jeg lurer på noe av det samme som ts. Søknaden står som innlevert, ser at alle vitnemål er registrert hos portalen som saksbehandler kan se, har fått grønn hake ved: du har allerede fått 2 tileggspoeng siden du har tidligere fullført høyere utdannelse. Ser selv at alt av vitnemål ligger inne, men er likevel usikker om jeg må laste opp mer ( står ikke grønn hake ). Anonymkode: deac3...5c8 Så godt å høre at det ikke bare er jeg som blir forvirra av samordna 😶 men jeg vet ikke, er ikke ferdig med VGS enda, håper du får det til❤️ Anonymkode: 78bb1...600
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så godt å høre at det ikke bare er jeg som blir forvirra av samordna 😶 men jeg vet ikke, er ikke ferdig med VGS enda, håper du får det til❤️ Anonymkode: 78bb1...600 Takk, i like måder. Laster opp alt jeg har bare i tilfelle. Hvis ikke du er ferdig med vdg står det jo at du kan laste opp når du er ferdig og har vitnemål, mener det var ut juni. Anonymkode: deac3...5c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå