Gå til innhold

Hvorfor må NRK sende nyheter om Korinaviruset fra kl er 10 til 19 om dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet at en skal både infomere og oppdatere om saken, men det blir jo det samme antallet om hvor mange som er smittet, hvor mange som ligger på sykehus og hvor mange som er døde hele tiden.

Anonymkode: b4d85...90e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig, det er jo bare tull. Så er det bare en journalist som intervjuer en annen journalist i studio🤷‍♀️ 

Anonymkode: 25aeb...0dd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet at en skal både infomere og oppdatere om saken, men det blir jo det samme antallet om hvor mange som er smittet, hvor mange som ligger på sykehus og hvor mange som er døde hele tiden.

Dette dominerer samfunnet helt nå. Hvorfor sendes det ikke døgnkontinuerlig informasjon?

Anonymkode: 0cb56...223

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle ser på nyhetene hele dagen da, er vel for at alle skal få det med seg uansett når de ser på.

Anonymkode: 25e16...082

• Liker 4
Skrevet

Nå som de ikke kan dra verden rundt på skattebetalernes penger hoper det seg opp av ansatte uten noe å gjøre.

Da er det greit å få brukt en del ansatte til å sende "Coronadøde minutt for minutt".

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke på TV på dagtid, så det var jeg ikke klar over.Tips: man trenger ikke se på.

for dem som vil oppdatere seg innimellom og ikke har anledning til å se nyhetene kl 19 er det vel fint? NRK har et samfunnsansvar. Vi kan velge av og på-knappen, eller gjøre som meg: ikke ha TV i det hele tatt. 15 år uten TV: ren befrielse. 

Anonymkode: b17a6...029

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi det er den største krisen siden andre verdenskrig i verden?? 

Anonymkode: d5cfa...55f

• Liker 4
Gjest Alkoholist
Skrevet

Det er ikke nødvendig å se på det hele dagen. Det holder med vanlig nyhetssending en gang om dagen,så får man med seg det viktigste. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Huff det er så kjedelig, det er bedre om de rapporterer om viktige tema som hva bloggerne gjør eller hvor mye dyrere det blir for en suntan i fremtiden.

Anonymkode: b004f...6a0

• Liker 1
Skrevet

Det er grunnen til at jeg gidder å se på nyheter om dagen på tv. Jeg leser heller en gang om dagen de viktigste sakene på VG/dagblad. Hadde vært interessant å lese noe annet snart.

Skrevet

Det er for å skape massesuggesjon

AnonymBruker
Skrevet

Vi har akkurat sagt opp abonnementet hos Canal Digital, og fra da av blir det null kanaler her i huset. Blir TV2 Sumo, Netflix og HBO. Gidder ikke betale et øre mer for kanaler som spyr ut det samme dag etter dag etter dag etter dag.

Anonymkode: c000d...545

AnonymBruker
Skrevet

Antar det er fordi mange liker å se på det. Jeg kaller ikke nyhetene for nyheter lenger, men «Koronanytt». Leser heller nettsidene til NRK og TV2 enn å se på TV. Selv blir jeg lut lei av at samboeren glor på CNN dagen lang. Skjønt, den er bedre enn NRK. Og det er morsom kveldsunderholdning å høre Trump gå amok på direkten, under de daglige pressekonferansene😁

Anonymkode: 7657e...6c3

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er helt greit jeg. Og ut fra trådene her inne, burde flere ha fulgt litt mer på de. Ikke hele tiden, men innimellom. Det kommer fram flere opplysninger der som mange her inne spør om hele tiden, og flere av de svarene får en ikke av å bare se nyhetene kl 19. 
Jeg følger ikke med hele dagen, og ikke hver dag. Og som de har sagt der opptil flere ganger: ikke følg med hele tiden, gjør andre ting også.

Anonymkode: 63a89...cd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Skal de holde på sånn i to år??

Anonymkode: 6f2c8...398

• Liker 2
Skrevet

Enig. Blir gal. Og når jeg skal ut og kjøre, så er det bare koronanytt på radioen. Korona - minutt for minutt. 

• Opprett ny...