AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Noen som har prøvd waist trainer og ser noe forskjell? Mange forskjellige meininger, Noen sier at det funker og andre at den kan vær skadelig pga organer som blir presset? Jeg mener den skal stramme litt men ikke der man ikke får puste.. for dere som har prøvd.. hvor lenge om dagen har dere brukt og til hvor lenge til dere så effekt? Er den verdt det? den presser jo waisten men hva med resten av magen? Anonymkode: 60fd2...1cf
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Kjøte hos noen på finn til 350kr. Er veldig fornøyd med resultatet! Har minsket hele 8cm rundt midjen siden i jul. Litt ubehagelig siden det er uvant i starten, men føler jeg har fått mye bedre core-muskler også. Trenger ikke bruke det så ofte lenger heller. Bruker den nå kanskje en time 2 ganger i uken. Anonymkode: 4c074...732
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Har lyst til å prøve det selv. Hadde alltid flat mage som ung. Nå er jeg 36 og magen har vokst, hadde vert spennende å se om det funka. Anonymkode: c2b09...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå