Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

🤔😊Hei, noen som er utdannet  ortopediingeniør Her inne?  Finner ikke så mye info om det og lurte på om du kunne svare på noen spørsmål ang det som f.eks. Hvor mye tjener du? Vanskelig å få jobb? Vanskelig å komme inn på studiene og studerte du i Norge? Vanskelig matte og passer jobben med familie eller er det for slitsomt? 

Syntes det høres spennene ut og vurderer det eller elektroingeniør 

Tusen takk for svar 

Mvh Meg😊😊

• 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du funnet noe nyttig informasjon TS? Vurderer selv å søke på dette, men er litt usikker på om det er nok arbeidsplasser her i Norge.

Anonymkode: e9601...636

AnonymBruker
Skrevet

jeg aner ikke hvordan det er i resten av landet, men i vår (lille) by er det kun en ortopediingeniør, og hun har rekruttert en som er under utdannelse. jeg har selv tenkt at dette kan være en ettertraktet utdannelse. vi blir alle dårlige til beins også😄

Anonymkode: 80a9c...dbb

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å sjekke med noen av ortopedifirmaene? Blatchford er jo store fx. 

Anonymkode: af3c4...10e

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en som har tatt denne utdanningen. Vedkommende ble forsøkt headhuntet av flere firmaer lenge før studiene var ferdig.

Anonymkode: 9fc32...997

AnonymBruker
Skrevet

Forresten så var jeg i kontakt med studieveileder på OsloMet. Hun sa arbeidsmarkedet er ikke så stort og man må regne med å flytte på seg. Og at de fleste studenter får seg jobb

Anonymkode: e9601...636

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...