Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre som syns det er deilig å slippe plikt klemming av slekta ?

Anonymkode: 06dee...2ea

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre som syns det er deilig å slippe plikt klemming av slekta ?

Anonymkode: 06dee...2ea

Ja, har alltid misslikt det.

Tenker at jeg slipper det i fremtiden ved å skylde på koronafrykt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, faktisk deilig! Og enda deiligere at man nå slipper alle disse pliktsøndagsmiddagene, pliktbursdagenen til de på 50+ etc. 

Anonymkode: 465f7...a3e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg hater å bli klemt av andre enn mannen og ungene. Herlig å slippe håndhilsing også.

Anonymkode: 502e3...adc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Denne åkvård klemminga vi driver med i landet savner jeg ikke. 

Anonymkode: afc8c...f24

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja helt enig! Gi en klem til foreldrene mine og mannen min er alt jeg liker. Alle andre, slekt, venner og bekjente er helt hærlig å slippe! Hater når folk jeg nesten ikke kjenner insisterer på klemer 😬

personal space liksom! 🤭

Anonymkode: 722e0...009

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Folk som kjenner meg vet at jeg ikke er en "klemmer" men da er det enda verre med nærmest ukjente som klemmer alt og alle! 

Det er også helt fantastisk å slippe håndhilsing!

Coronaen er selvsagt helt grusom, men håndhilsing og random klemming kan godt la vere å komme tilbake 

Anonymkode: 60182...3a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært utsatt for pliktklemming av slekta (kan ikke huske jeg har fått klem av mine foreldre), men er glad for å slippe pliktklemming av andre. Synes det er nok med samboeren, hans datter, og bestevenninna mi.

Anonymkode: 1765f...6fc

• Liker 2
Gjest Alkoholist
Skrevet

Ja, jeg liker ikke klemming. 

AnonymBruker
Skrevet

Huff så trist! Jeg er en klemmer og det er sikkert mange som er glad de slipper meg nå. Aldri falt meg inn at det er så fælt om man ikke har traumer. 

Anonymkode: 8eb0b...e3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jaa. Jeg er ikke noen klemmer og det å klemme på folk du ikke kjenner eller ser maks en gang i året er faktisk befriende

Anonymkode: 2b9a4...5a7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg liker ikke å få klemmer av folk som liker å gi klemmer. De klemmer for hardt, og det er ikke godt. Det er bare vondt. Så syns det er kjempedeilig å slippe. For å si man ikke vil ha klem, det fatter jo ikke disse folkene at er mulig.

Endret av The Kitten
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke en plikt. Det velger man helt selv :)

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Det er ikke en plikt. Det velger man helt selv :)

Vel ikke helt.. Når en person kommer mot deg med åpne armer så tar de fleste i mot klemen. Går man et skritt tilbake og sier at man ikke liker klemmer, så kan den andre bli såret og alt blir bare pinlig. Så de fleste velger 2 sekunder med ubehaglig klemming over å såre noen andre. Vet jeg gjør det ihvertfall 🤭

Anonymkode: 722e0...009

• Liker 3
Skrevet

Ja, livet er jævlig ille.

Skrevet

Jeg hater å bli klemt. Ikke gå i min intimsfære med mindre jeg har invitert deg dit.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke en som har behov for å klemme folk når jeg hilser, men ser på det mer som en høflig gest. Ikke noe jeg har imot, da det ikke er intimt. Og den er jo ganske raskt overstått, da man bare er bort kinnet et kort øyeblikk. 

Når det gjelder de som jeg har et nært forhold til, som en kjæreste, så elsker jeg å bli klemt ordentlig. Da er det jo ikke den overfladiske klemmen, men en mer dyp og langvarig. Og dette er hva jeg vil kalle intimt, i motsetning til den korte klemmen overfor venner og bekjente.

Høres rart ut å ikke tåle en liten klem. 

Anonymkode: 71cbc...a16

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er egentlig greit, haha. Jeg savner klemmer fra noen folk, som foreldre og noen nære venner som er naturlige "klemmere" (de gir skikkelig gode, genuine klemmer). Men resten av slekta, som stort sett består av folk som gir halvhjertede, korte klemmer fordi de føler at de må, det er det greit å slippe 😅

Anonymkode: cd990...37a

AnonymBruker
Skrevet

Den eneste personen jeg liker å klemme er min kone.

Alt annet ser jeg på som "pliktklemming", ja.

Anonymkode: e911a...597

AnonymBruker
Skrevet

Savner og klemme folk jeg! Det er de hjerteligste og beste folka de som klemmer fordi de  ønsker det. Det er de mest ekte folka ❤️ 

Anonymkode: aedea...dfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...