Gjest Devana i.i. Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Noen som har prøvd disse? http://www.minhud.no/customer/product.php?...&cat=465&page=1 Hva er erfaringene? Hvordan virket de inn på huden din?
stikkelsbær Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Jeg har prøvd dem og er fornøyd, selv om huden min ikke er perfekt enda. Den har ihvertfall blitt mye bedre. Jeg måtte forresten bytte ut Oil Control Lotion med Active Moist, fordi førstnevnte ga for lite fuktighet til min hud. Produktene (spesielt ansiktsvasken) er utrolig drøye, og er egentlig ikke spesielt dyre med tanke på hvor lenge de varer. Det er lurt å kjøpe et sånt prøvesett første gangen, så du vet at produktene passer for deg.. Men jeg anbefaler ikke å kjøpe noe hos duft.no eller minhud.no! Prøv heller lookfantastic.com - mye bedre service og rask levering!
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2005 #4 Skrevet 20. juni 2005 Fikk aldri frem hvilket renseprodukt som fulgte med :-? Selv har jeg prøvd Dermal clay og Anti-bac. Huden min tåler alt, men disse var aaaltfor sterke.
stikkelsbær Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 Fikk aldri frem hvilket renseprodukt som fulgte med :-? Selv har jeg prøvd Dermal clay og Anti-bac. Huden min tåler alt, men disse var aaaltfor sterke. I dette settet er det Anti-Bac. Ikke for sterk for min hud i alle fall
Smilla78 Skrevet 22. juni 2005 #6 Skrevet 22. juni 2005 Anti Bac var altfor sterk for meg, fikk sviende hud og mye mer kviser. Nå har jeg Dermal Clay og den er helt super. Det beste jeg har prøvd!
Felixa Skrevet 22. juni 2005 #7 Skrevet 22. juni 2005 Jeg har prøvd det settet, Anti-Bac var grei,svei litt noe det veldig sjelden gjør på meg,men resten var bare penger ut av vindu. Funket ikke i det hele tatt, ble bare verre, mye blankere i huden og mere kviser. Og jeg bruker MD til vanlig så det var ikke for at "alt skal ut". Så det lønner seg absolutt å kjøpe det lille settet først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå