Skorpion91 Skrevet 15. april 2020 #1 Del Skrevet 15. april 2020 Vi skal pusse opp ett hus som har en vinkeltrapp opp til inngangsdøren. Trappen går opp til ett lite påbygg på ca 1,5 * 1,5 m. Slik at enn først går opp tre trinn, snur 90 grader mot høyre. Opp tre nye trinn før inngangsdøren og 90 grader sving mot venstre for å komme inn i huset. Vi leter etter muligheter for hvordan vi skal løse dette med vogn og eventuelt sovende baby. Har prøvd å ta vognen inn og ut, det er ikke noe jeg gjør mer enn jeg må. Hadde uten tvil vekket eventuellt sovende baby på veien så det er ikke så mye alternativ. Har tenkt på å kanskje senke deler av gulvet i 1 etg ned til bakkenivå, men det vil ta store deler av kjelleren og kommer nok til å koste ganske mye. Å la baby sove uten for inngangsdøren er ikke aktuelt pga antall personer som går forbi o.l. Å trille vogn bak i hagen er heller ikke mulig da det er nivå forskjell mellom innkjørselen og hagen. Noen andre med trapp opp til inngangsdør som har gode løsninger vi ikke har tenkt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Del Skrevet 15. april 2020 Løsne bagdelen/sportsdelen og bær inn hver for seg. Har bodd i fjerde etasje uten heis med to barn, gikk det og hadde ihvertfall ikke brukt tid og penger på å senke gulvet, dette er jo bare for en kort periode at de sover på dagen. Anonymkode: 71342...6ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Del Skrevet 16. april 2020 Trille ute til babyen våkner, eller sett deg ut med en stol ville aldri bygget om pga noe så midlertidig. Vår våkner av overgangen ut til inn, selv steder man triller rett inn. Kan ikke gjøre ærender mens han sover, for han våkner når vi triller inn i butikken.. Så vi triller ute, og om vi kommer hjem før han våkner, triller vi litt til, eller sitter ute litt. Anonymkode: 28a00...082 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #4 Del Skrevet 16. april 2020 Hva med å endre trappen ute og bygge flat rampe oppover i stedet? Anonymkode: e43fe...e79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym6789 Skrevet 16. april 2020 #5 Del Skrevet 16. april 2020 Fest to planker i hjulbredde i trappen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #6 Del Skrevet 16. april 2020 Hvis dere skal pusse opp uansett, ville jeg prøvd å gjøre det mest mulig universelt utformet samtidig. Anonymkode: 36954...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #7 Del Skrevet 16. april 2020 Jeg ville festet to planker i hjulbredden, som nevnt over, for den perioden det trengs. Enkelt å fjerne når vognperioden er over. Anonymkode: de340...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #8 Del Skrevet 16. april 2020 Vi har også ei trapp vi må opp for å komme inn, så planen min har alltid vært å se etter en vogn som en lett kan bære opp bag og understell hver for seg. Anonymkode: 20022...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå