Gå til innhold

17. mai

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere det vil være mulig å ha en liten champagnefrokost på 17. mai? Det blir jo en annerledes 17. mai, men det frister lite å sitte alene på hybelen på den beste dagen i året. Jeg skjønner jo hvorfor ikke hvis det skulle bli sånn, men håper veldig likevel.

Anonymkode: 56076...d29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du vil sitte alene neste 17 mai så driter du i det.

Du dør ikke av å være alene på 17 mai. Ulempen er jo at noen faktisk kan dø pga din «søte» lille idee om en champagne  frokost 😩

Anonymkode: f78d4...94d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du dør ikke av å være alene på 17 mai. Ulempen er jo at noen faktisk kan dø pga din «søte» lille idee om en champagne  frokost 😩

Jeg spør jo hva dere her mener om det? Er det virkelig nødvendig å svare på en sånn ufyselig måte? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo være sammen 5 stykker.

Anonymkode: cebb7...9c8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ingenting i veien for at du ikke kan ta deg litt champagne eller annet sprudlevann 17.mai?

Anonymkode: da214...455

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør jo hva dere her mener om det? Er det virkelig nødvendig å svare på en sånn ufyselig måte? 

Mente ikke å svare så ufyselig som det kom ut altså! Men jeg mener nå enda at du faktisk bør tenkte på det selv uten at noen fremmede på et forum skal si ifra. 

Myndighetene fraråder det, ja man kan være sammen 5 stykker. Men det er jo strengt tatt ikke nødvendig å ha en 17 mai frokost.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere det vil være mulig å ha en liten champagnefrokost på 17. mai? Det blir jo en annerledes 17. mai, men det frister lite å sitte alene på hybelen på den beste dagen i året. Jeg skjønner jo hvorfor ikke hvis det skulle bli sånn, men håper veldig likevel.

Jeg tror det vil være mulig å organisere en liten champagnefrokost. Det er jo ikke sånn at du må sitte helt mutters alene hele tiden. Nå er det enda en måned til 17. mai, så mye kan jo skje. Ville tenkt at det var mulig 😊

Anonymkode: 28743...fff

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er anbefalt grupper på fem så hold en liten frokost du 😊

Anonymkode: 6af15...4b7

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Klart du kan. En gruppe på 5 som du vet er friske og som ikke har mennesker i livet sitt som er i riskikogruppen.

AnonymBruker
Skrevet

Vi blir 6 på 17.mai. Satser på feiring i hagen. Har holdt oss sammen hele perioden. Barn og voksne. 

Veldig lite smitte her vi bor da👍😊

Anonymkode: 03eee...6cc

Skrevet

Så lenge du forholder deg til de gjeldene anbefalingene fra myndigheten ser jeg ikke problemet. Tipper anbefalingen om maks 5 fortsatt gjelder fram til 17. mai, så da inviterer du ikke mer enn 4 stykk. Også kan du jo be folk du allerede har litt kontakt med  nå (går turer med, tar en kaffekopp med utendørs etc.) så treffer du ingen "nye". Men igjen, så lenge du forholder deg til rådene trenger du ikke ha dårlig samvittighet :)

Gjest 123 eller noe
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ufordragelig da, hva er verre med det enn å dra i butikken liksom? Nei jeg skal ikke ut på noe sånt selv, men det får være måte på hvor mye man skal bry seg om hva andre gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan samles med 4 andre venner :)

Anonymkode: b9f1e...3f8

AnonymBruker
Skrevet

Liten gruppe, hold avstand så går vel det greit.

Anonymkode: 5aead...ad1

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, skruttveig skrev:

Så ufordragelig da, hva er verre med det enn å dra i butikken liksom? Nei jeg skal ikke ut på noe sånt selv, men det får være måte på hvor mye man skal bry seg om hva andre gjør.

Man kan handle over nett også, men det vet du nok ifra før av. 

jeg bryr meg fordi sånne fjolls sørger for at denne dritten får spre seg mer enn nødvendig! 

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Ja jeg vet da man kan handle over nett og, men siden jeg jobber i matbutikk, vet jeg også hvor mange som er der samtidig og hoster og ikke holder avstand, det er rene smittefesten. Så om 5 venner samles og tar seg et glass sprudlevatten, mens de holder avstand, synes jeg virkelig ikke er ille.

• Opprett ny...