Lillemilla Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Ok, det er mulig det bare er jeg som er i et snålt hjørne idag, men jeg satt og tenkte på hva vi ville gjort for å runde av festen og om vi evt ville gått rundt og takket hver og en for at de kom og for gavene, men hva om ikke alle har gitt gaver da?! Jeg mener, brudeparet har jo ikke oversikt over hvilke gaver som er åpnet før de får de i hus og å skulle takke noen for gaven som ikke er gitt må jo være pinlig for gjesten som har valgt å ikke gi gave av en eller annen grunn. Eller er det "gaveplikt" i bryllup slik at absolutt alle gir gaver? Beklager hvis dette er helt teit.. hehe.. *en trøtt lillemilla*
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 De fleste vil vel ha med seg en gave. Men du vet jo mest sannsynlig ikke hva det er..... Jeg ville ha nøyd meg med å takke for at de kom og delte dagen med dere. De får tidsnok takkekort. Når det er sagt, vi hadde ikke hatt sjans i havet til å gå rundt og takke alle. Hvis dere skal ha mange gjester, vil dere bruke ufattelig mye tid på dette....
Søta Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 Hvorfor ikke heller bare takke for at de har vært tilstede og delt dagen med dere???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå