wix Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Vi skal danse engelsk vals som brudevals, men hva skal vi danse til? Har sett mange her har Annie's song (danser dere engelsk vals eller wienervals til den forresten?), men hvilke andre finnes det? Kan være ny eller gammel, hva som helst. Må være en sakte vals med tydelig takt, og som skal være kjempefin å høre på også selvsagt .
Pandore Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Vi skal ha sønnavindsvalsen med Rita Eriksen, en nydelig sang som har en ganske tydelig takt. Tror det kan bli bra. Har ei venninne som skal være læreren vår...
Catzy Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 Vi hadde The Godfather's Waltz. Veldig fin. Catzy
Minerva Grey Skrevet 22. juni 2005 #4 Skrevet 22. juni 2005 Vi hadde The Godfather's Waltz. Veldig fin. Den hadde vi også. Veldig bra. Særlig siden min kjære skiftet skjorte og slips etter fotograferingen, slik at han ankom festen i sort dress, sort skjorte og sølvgrått slips... Ganske 'mafioso', ja! :-D
Snutus Skrevet 22. juni 2005 #5 Skrevet 22. juni 2005 Da jeg lette etter vals fant jeg en cd som hette slow walses. Jeg var mer interessert i wienervalser, men dersom dere har tenkt å danse engelsk vals kan det være greitt å kjøpe denne sånn at dere får prøve litt forskjellig.
Jannibrud Skrevet 22. juni 2005 #6 Skrevet 22. juni 2005 Vi har begynt å tenke alternativ til vals, som vel egentlig ikke er helt "oss". Har vært inne på Majesty fra Madrugada, sååå fin, og passer oss helt klart myye bedre
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #7 Skrevet 22. juni 2005 Vi har begynt å tenke alternativ til vals, som vel egentlig ikke er helt "oss". Har vært inne på Majesty fra Madrugada, sååå fin, og passer oss helt klart myye bedre Man MÅ jo ikke valse! Om man finner en annen låt som passer bedre, så veld den. Selv danset vi til "I've got you babe" med Sonny & Cher
BergensBrud05 Skrevet 22. juni 2005 #8 Skrevet 22. juni 2005 Har vært inne på Majesty fra Madrugada, sååå fin, og passer oss helt klart myye bedre Enig. Best at man finner noe som passer sin egen stil. Var i et bryllup der paret danset til Dirty Dancing sangen (i'm having the timeof my life etc...). Det var faktisk veldig romantisk. Vi har tenkt litt på fly me to the moon. Var også inne på Majesty, men tenkte at den kanskje ble litt for sakte...
wix Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2005 Enig i at man ikke MÅ valse, men vi har nå lyst til det vi da... Dessuten er vi i gang med et par privattimer i brudevals (morsomt å for en gangs skyld få med mannen på dansing). Ja, vet det finnes en sånn cd men...hmm.... Skal sjekke ut den der Godfather valsen...
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #10 Skrevet 22. juni 2005 Enig i at man ikke MÅ valse, men vi har nå lyst til det vi da... Dessuten er vi i gang med et par privattimer i brudevals (morsomt å for en gangs skyld få med mannen på dansing). Ja, vet det finnes en sånn cd men...hmm.... Skal sjekke ut den der Godfather valsen... Ja, hadde jeg bare fått med mannen på dansekurs.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå