AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Jeg skal sende en "skadesak" til forsikringselskap for å få utbetalt uføreforsikringsutbetaling. Har denne via fagforeningen. Uansett så vil de at jeg i tillegg til "skademeldingsskjema" sender både uførevedtak og en oversikt over mine gradert sykemeldingsperiodene og AAP periodene. I forsøk på noe jobbing, så har jeg hatt gradert AAP. Alt fra 40% - 100% AAP. Jeg tok kontakt med NAV på telefon for å få dem til å sende denne oversikten, da jeg ikke kunne finne det på min NAV-side. Etter å ha ventet i nesten 40 min så fikk jeg snakke med en som sa at hun skal sende min forespørsel til Nav Lokalt og at det vanligivs tar 10 dager, men at det kunne ta lengre tid pga Korona situasjon, for å få denne oversikten, pluss postgang. Så jeg lurer på om dere vet noe om det finnes en slik oversikt på min NAV-side, at det kanskje er bare jeg som ikke fant noe. Anonymkode: 17d97...a70
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Som regel skal vedtakene dine ligger under dine saker på din side på nav. Men det spørs jo hvor langt tilbake du må. Har du ikke tatt vare på alle vedtakene? Jeg sendte til mitt forsikringsselskap kun vedtaket om ufør ingen av de andre. Dette pga ufør ble satt tilbake den dagen jeg ble syk. Det kan hende og at nav ikke har lagt det inn på deg. Da må du vente til nav kontakter deg igjen. Hos meg gikk det fort. Kun 2 dager etter jeg sendte inn papirene fik jeg forsikringspengene. Anonymkode: 218f5...8d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå