AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Hei. Jeg har en mann som jeg er så å si sikker på er utro 😢Han sitter på kontoret sitt hver kveld og snakker lavt og henlighetsfult, alltid med en kamerat når jeg spør. Så nå tenker jeg å «glemme» mobilen min på kontoret hans, og ta opptak. Men; jeg må være 100% sikker på at han ikke ser jeg tar opptak med telefonen i tilfelle han ser den (!!) Har dere forslag til en app jeg kan laste ned på min iPhone som er usynlig når jeg tar opp? Jeg vet at uten tillit bør dette ekteskapet oppløses, men- jeg føler jeg MÅ vite. Han har selvfølgelig alltid benektet utroskap. Ønsker ingen diskusjon rundt dette- men håper dere kan tipse meg om en god app med lydopptak som er skjult . Anonymkode: 9cb63...d91
McMary Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Huff, så leit. Er det ikke enklere å be om å få se samtalelogg eller spesifisert telefonregning og se hvem han ringer når han sitter der? Om han nekter så har du vel svaret.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 Hva med sånn snorke app, sove app. ? Den skal ta lydopptak om natten iallefall, ved lyder og lignede . Anonymkode: cc10a...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 Hva gjør du hvis opptaket gir deg innsikt i kameratens problemer - eller hvis han diskuterer med vennen sin hvor mistenksom du er? Anonymkode: 1e33a...4ee 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 Gjem telefonen bak en bokhylle eller noe før han kommer inn, skru på flymodus og sørg for at han ikke ser den Anonymkode: c6d5c...b48 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #6 Skrevet 16. april 2020 Det er bare å bruke taleopptak på tlf. Gjem tlf et sted han ikke finner den, oppi en takplate, lufteluke eller noe annet lurt. Jeg gjorde det samme og fant ut om utroskap. Anonymkode: be57d...8c0 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #7 Skrevet 16. april 2020 Bare gjem den godt. Anonymkode: 0be13...fba
Jessic_a Skrevet 16. april 2020 #8 Skrevet 16. april 2020 Du kan bruke den som er på iPhone. Bare skru av lyder og varsler. Bruker den ofte på jobb 😊Full tillit der altså, men det for å føre referat
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #9 Skrevet 16. april 2020 Legg telefonen skjult eller (hvis du har AirPods) søk opp hvordan du kan sette på lyden på de og høre alt som blir sagt selv om telefonen ikke befinner seg i samme rom! Med mindre du vil ha opptaket som bevis og legge frem da, sett den på flymodus og gjem den godt. Synes jo på skjermen at du tar opptak hvis han skulle se på den. Anonymkode: c441c...391
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #10 Skrevet 16. april 2020 Gjem den godt, ta opp, ta på flymodus, ha den helt fulladet når du legger den der. Pass på at du ikke gjemmer den for godt, og pakker den helt inn, slik at du hører hva som er blitt sagt. Ta tlf på lydløs, og av med vibrering. Anonymkode: 18013...b17 1
Gjest Tamsi Skrevet 16. april 2020 #11 Skrevet 16. april 2020 Veldig rar måte å være utro på i tilfelle. Sitte hjemme hos seg selv og snakke i telefonen? Det er jo å be om å bli oppdaget. Kan du ikke bare lytte utenfor døra?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #12 Skrevet 16. april 2020 Hvorfor spør du ikke bare om å få se at det er kompisen?? Hvorfor er det ingen her inne som tørr å spør mannen/dama si om «bevis»??? er dere så redd kjæresten? her spør vi om vi er usikker eller lurer på noe. og hvorfor står du ikke bare utenfor døra og hører ? Anonymkode: c1bd9...d1e 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #13 Skrevet 16. april 2020 7 timer siden, Firebarnsmor86 skrev: Du kan bruke den som er på iPhone. Bare skru av lyder og varsler. Bruker den ofte på jobb 😊Full tillit der altså, men det for å føre referat Oi håper møtedeltakerne informeres om dette- for dette har du vel ikke lov til? Anonymkode: e5197...95e
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #14 Skrevet 19. april 2020 Oppdatering? Anonymkode: 0be13...fba 2
Cuntzilla Skrevet 19. april 2020 #15 Skrevet 19. april 2020 På 16.4.2020 den 22.50, AnonymBruker skrev: Hvorfor spør du ikke bare om å få se at det er kompisen?? Hvorfor er det ingen her inne som tørr å spør mannen/dama si om «bevis»??? er dere så redd kjæresten? her spør vi om vi er usikker eller lurer på noe. og hvorfor står du ikke bare utenfor døra og hører ? Anonymkode: c1bd9...d1e Dersom en kjæreste ikke hadde tatt ordet mitt for at jeg pratet med en venn og forlangt å se på mobilen som bevis, så hadde det forholdet vært så godt som over. Dere som alltid lurer på hvorfor man ikke "bare" kan sitte og bla i andres prviate meldinger, avkreve bevisførsel for hvor de har vært eller forlange å møte alle facebook-vennene deres av motsatt kjønn, forstår ikke at dette er et MEGASTORT rødt flagg for de av oss som ønsker et tillitsbasert og lite dramatisk forhold med noen som ikke er totalt psycho. TS, dette er jo dømt allerede, du sier at han "alltid" har benektet utroskap som om du alltid har trodd og beskyldt han for å være utro. For et liv. Du har fått tips til opptak her som du ville ha, men husk at det er stor invadering av privatliv, og det er ikke nødvendigvis alt du MÅ vite, det kan fort være du skulle ønske du aldri gjorde det når du først hører opptaket. 1
Jessic_a Skrevet 19. april 2020 #16 Skrevet 19. april 2020 På 16.4.2020 den 22.51, AnonymBruker skrev: Oi håper møtedeltakerne informeres om dette- for dette har du vel ikke lov til? Anonymkode: e5197...95e Jo, alle vet at det blir tatt opp. Telefonen ligger jo på bordet og det informeres om hver gang. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #17 Skrevet 19. april 2020 6 hours ago, Cuntzilla said: Dere som alltid lurer på hvorfor man ikke "bare" kan sitte og bla i andres prviate meldinger, avkreve bevisførsel for hvor de har vært eller forlange å møte alle facebook-vennene deres av motsatt kjønn, forstår ikke at dette er et MEGASTORT rødt flagg for de av oss som ønsker et tillitsbasert og lite dramatisk forhold med noen som ikke er totalt psycho. Hei, ikke lær dem å skjule de røde flaggene da! Tenk på oss som er single, og som også er ute etter tillitsbaserte og lite dramatiske forhold. Anonymkode: ad299...e34 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #18 Skrevet 19. april 2020 Du må ikke ha bevis, magefølelse og dårlig adferd er svar nok Anonymkode: 8cc9d...623
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #19 Skrevet 19. april 2020 På 16.4.2020 den 22.46, Tamsi skrev: Veldig rar måte å være utro på i tilfelle. Sitte hjemme hos seg selv og snakke i telefonen? Det er jo å be om å bli oppdaget. Kan du ikke bare lytte utenfor døra? Glass mot veggen er effektivt, om en må ha bevis, men står for det jeg skreiv i stad Anonymkode: 8cc9d...623
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #20 Skrevet 19. april 2020 Man kan vel si at når man går til så ekstreme tiltak så er det nok. Da er adferden og magefølelsen din sterk nok til å bare avslutte tvert. Når jeg måtte ut på kveldene for å kjøre 2t bil uten noe endestasjon, da var det nok for meg. Anonymkode: 4234b...7cd 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå