Eføy Skrevet 20. juni 2005 #1 Del Skrevet 20. juni 2005 Har en liten boks med Vivag her, men den gikk ut i mai. Er virkningen borte allerede da, eller kan jeg fortsatt bruke de? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. juni 2005 #2 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg VET ikke, men jeg kan ikke skjønne noe annet enn at du kan bruke dem. Det er jo så kort tid siden mai og i verste fall er virkningen bare litt redusert... men jeg tror ikke det engang. Vi får håpe noen med litt mer medisinsk kompetanse kan svare deg, men jeg er sikker på at du trygt kan bruke dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomfru74 Skrevet 22. juni 2005 #3 Del Skrevet 22. juni 2005 ville ikke vært redd for å bruke de, tror mine er eldre... Ved utgåttdatoen skal produsenten kunne vise til at det er minst 90% effekt i legemiddelet. Men, produsenten har ikke ansvar lenger enn til datoen som står på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå