Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper du kosmetikk nå som de nye tollreglene gjelder?

Jeg kjøper mye av det jeg trenger fra kicks, men shampo og balsam (kérastase) kjøpte jeg på nett. Hvor kan jeg få det billigere enn salong nå? 

Anonymkode: 12a63...306

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

blivakker.no

Anonymkode: d6c88...c22

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Lyko, Makeupmekka og Vita. Da finner jeg alt jeg trenger 🙂. Har brukt disse nettbutikkene lenge. 

Anonymkode: d8f1a...48f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lyko, skinsecret ❤ og skincity

Anonymkode: a33c7...ae4

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker Lyko, Makeupmekka og Vita. Da finner jeg alt jeg trenger 🙂. Har brukt disse nettbutikkene lenge. 

Anonymkode: d8f1a...48f

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lyko, skinsecret ❤ og skincity

Jeg har aldri handlet fra lyko. Er det en pålitelig butikk med ekte varer?

Skrevet

Kjøper alltid  fra Blush.no

• Liker 1
Skrevet

Lyko er pålitelig, tror jeg. 

Jeg er Skincity-junkie, men sminke er stort sett det jeg har prøvd før (mye Kicks). Å kjøpe foundation uprøvd er vanskelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri handlet fra lyko. Er det en pålitelig butikk med ekte varer?

Ja 😊

Skrevet

Blush eller BliVakker

Skrevet

Holder meg LANGT unna blivakker av naturlige årsaker, så istemmer med de som nevner Lyko. Skikkelig rask levering også! Har i tillegg brukt Coverbrands før, men bare Lyko i disse dager.

Men jeg handler fra utlandet også - Cult Beauty, Lookfantastic og Feelunique. Jeg liker veldig spesifikke produkter i min rutine, og de fås ikke tak i her i landet. Momsen må man betale anyway nå, så jeg kjøper heller en stor pakke med det jeg trenger, da føles ikke de 149 kronene så mye.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat handlet på skincity og lookfantastic. Ikke fått varer enda, spent på hvor lang tid det tar. Hvordan er det med moms forresten? På lookfantastic står det: *Oppdatering: 350-kronersgrensen består inntil videre, og du slipper å betale importavgifter for slike sendinger".

🤔

Anonymkode: 4b8e9...29b

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Akkurat handlet på skincity og lookfantastic. Ikke fått varer enda, spent på hvor lang tid det tar. Hvordan er det med moms forresten? På lookfantastic står det: *Oppdatering: 350-kronersgrensen består inntil videre, og du slipper å betale importavgifter for slike sendinger".

🤔

Har du handlet for over 350kr så blir pakken tolldeklarert her i landet (momsen + gebyr på 149,-), har du handlet under så kommer det under den gamle regelen?

Lookfantastic har faktisk vært skikkelig raske når jeg har bestilt, men det spørs litt på posten også. De sender i alle fall kjemperaskt fra lageret! Har hatt pakken alt fra 2-3 til 14 dager senere. Spørs når på året og sikkert u/flaks med tanke på posten. Som oftest rundt en uke fra bestilling.

AnonymBruker
Skrevet
På 20.4.2020 den 23.22, Scherbatsky skrev:

Har du handlet for over 350kr så blir pakken tolldeklarert her i landet (momsen + gebyr på 149,-), har du handlet under så kommer det under den gamle regelen?

Lookfantastic har faktisk vært skikkelig raske når jeg har bestilt, men det spørs litt på posten også. De sender i alle fall kjemperaskt fra lageret! Har hatt pakken alt fra 2-3 til 14 dager senere. Spørs når på året og sikkert u/flaks med tanke på posten. Som oftest rundt en uke fra bestilling.

Det er under 350, men jeg bestilte to produkter i to omganger så håper ikke de sender de sammen. Var ikke meningen å bestille i to leveranser, men kom på noe annet jeg skulle ha etter å bestilt det ene produktet. 😅

De var ikke raske nå, fikk mail fra de i dag om at de beklaget at de ikke har sendt ordren enda. Skjønner det er litt annerledes nå, altså, jeg klager ikke. Håper pakkene kommer snart da. :)

AnonymBruker
Skrevet

Boikotter selvsagt bli vakker, bruker helst Lyko og Lookfantastic. Bruker også skincity, blush, kicks, coverbrands og Vita, avhenger av hvilken som er billigst. 

Anonymkode: bd08e...09e

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i en av de store kosmetikk-nettsidene selv, og vet hvor mye falsk som desverre selges, uten av vi vet det når det gjøres. Kommer ofte frem etter flere mnd når vi får beskjed av leverandører. Mange leverandører bestiller jevnlig varer fra nett for å sjekke originaliteten og spore hvem som selger det til oss og andre. Derfor bestiller jeg selvsagt aldri noe derfra selv 😅 Jeg bestiller selv fra kicks 🙂

Anonymkode: 5f7f9...992

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Boikotter selvsagt bli vakker, bruker helst Lyko og Lookfantastic. Bruker også skincity, blush, kicks, coverbrands og Vita, avhenger av hvilken som er billigst. 

Anonymkode: bd08e...09e

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jobber i en av de store kosmetikk-nettsidene selv, og vet hvor mye falsk som desverre selges, uten av vi vet det når det gjøres. Kommer ofte frem etter flere mnd når vi får beskjed av leverandører. Mange leverandører bestiller jevnlig varer fra nett for å sjekke originaliteten og spore hvem som selger det til oss og andre. Derfor bestiller jeg selvsagt aldri noe derfra selv 😅 Jeg bestiller selv fra kicks 🙂

Anonymkode: 5f7f9...992

Jeg sjekker på nettsiden til merket at de sier de selges på den nettsiden jeg har tenkt å bruke. De oppgir som oftest hvilke forhandlere de har, også på nett. Syns det er en grei måte å gjøre det på. Man finner ut hvilke sider man kan stole på etterhvert.

Anonymkode: b53e4...0a7

AnonymBruker
Skrevet

Lyko, Vita og coverbrands  har jeg handlet fra i dag 👍Bruker også Blush og makeupmekka.

Anonymkode: 1e578...4ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...