Gå til innhold

Forslag til bursdag denne våren - gutt 4 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en gutt som fyller fire år i disse dager og synes det er ordentlig leit at han i likhet med mange andre barn denne våren ikke får noen fest med verken andre barn eller øvrig familie utover oss i husstanden. 
Jeg ønsker derfor å høre om noen har noe forslag til koselige ting man kan finne på for å gjøre dagen litt mer spesiell. 
Han får gaver fra oss og besteforeldre, jeg lager en kake og middag etter hans ønske og pynter litt med ballonger etc som han ser når han våkner den dagen. Noen som kan foreslå aktiviteter eller annet man kan gjøre for ham? 

Anonymkode: c298f...a98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger han noe mer da? Synes det høres flott ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en gutt som nettopp ble 5 år. Han sa det var den beste bursdagen han har hatt. Vi ble vekket med kake og mange ballonger i sengen, fikk velge kake og middag og masse lek med han. I tillegg kom besteforeldre, tanter og onkler (i puljer) og sang bursdagsgave utenfor døren og ga han gaven. Så fikk vi et par bursdagsvideoer som venner hadde laget. Og han hadde på finklær gjennom hele dagen + krone (nå er han veldig glad i å ha på seg finklær, så det måtte til for høytidsstemning)

Tror ikke vi gjorde noe mer enn det. Men hadde kanskje enda mer tid til han enn vanlig og enda mer fokus- så han var en sol hele dagen.  

Anonymkode: f2490...a0c

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Det er nok mest meg som syns det er trist at den store feiringen uteblir. Han er nok fornøyd med å bli ett år eldre😅

kan se om man får til noen videohilsner fra de han kjenner som det foreslås. Det blir sikkert stas.

ts

Anonymkode: c298f...a98

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Unger i den alderen er veldig fornøyde bare vi foreldre legger bort telefonen og gir dem vår fulle oppmerksomhet. Hva med skogsbursdag, sykkelturbursdag, strandbursdag eller lignende? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...