MH Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Er det noen som har bilder av brudepyntede biler? Vi skal pynte bilen selv (eller riktigere: forlovere skal), og vi lurer på hvordan det er vanlig å gjøre det.
Lillepusen Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Jeg har lett etter det selv. Og funnet noen bilder fra nettet. Jeg kan sende den på en mail til deg hvis du vil? Ellers kan jeg fortelle at det som går igjen, er bånd som er festet i skiltet foran (eller i noe annet midt foran på bilen). Og som går over panseret, og blir festet i vindusvisker'ne eller speilene på siden. Noen har pyntet med blomster foran bilen og på siden ved speilene. Noen har brukt bjørkeris eller flagg. I tillegg kommer jo det "obligatoriske" nygift-skiltet bak. (noen bruker også blikkbokser og sko(!!!) i en snor bak bilen) Håper dette er til noe hjelp... Du kan jo sende mailadressen din på pm til meg hvis du ikke har den liggende i profilen din. Lykke til :rosasmil:
Gjest etm Skrevet 25. juni 2005 #3 Skrevet 25. juni 2005 snakk med nærmeste blomster butikk,de vet som regel hvordan bilen skal pyntes og så forklarer de.. Me fikk hjelp av hun som lagte buketten,hun forklarte hvordan me sko gjør.. Så på den store dagen pyntet min mann og forlover bilen,det gikk veldig lett sa de..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå