Korres Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Hva spiser dere når dere skal kose dere? trenger inspirasjon og tips! alle forslag taes imot med takk!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Lasagne, vårruller og skikkelig deilig wok for det meste Anonymkode: a6e6c...cdd
Korres Skrevet 15. april 2020 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lasagne, vårruller og skikkelig deilig wok for det meste Anonymkode: a6e6c...cdd Ah! Vårruller er godt! Takk 😍
Ullvott Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 Vi er ikke veldig avanserte, og liker godt ganske tradisjonelle retter. Noen tar litt tid å lage mens andre er raskere. Noen er sesongpreget, mens andre passer hele året. Noen eksempler på helgemiddag: Fårikål på høsten Helstekt ytre- eller indrefilet i vinterhalvåret (godt på sommeren også, men litt mørk og tung "vintermat") Lammeskank Skrei med lever og rogn i skreisesongen Torsketunger - også i skreisesongen Lammelår i påsken Reker med loff, sitron, majones og dill på sommeren Bacalao Gulasj
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 Pizza Taco Nachos Hamburger Pita Lasagne Vårruller Mousaka Løvstek Biffsnadder Anonymkode: 4f332...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #6 Skrevet 15. april 2020 12 minutter siden, Korres skrev: Hva spiser dere når dere skal kose dere? trenger inspirasjon og tips! alle forslag taes imot med takk! Pasta, pizza, gnocchi, dumplings, bao, blåskjell, tapas eller bare ordentlig godt nybakt brød med grillede grønnsaker til, om det er sommer. Har jeg nyfiska fisk så er den god både på grill og i panne. Jeg forsøker å leve etter sesongene -sesongmat er fersk og dermed av høy kvalitet samtidig som det er mye av den, noe som presser prisen ned. Akkurat nå er det ramsløk, torsk og appelsiner i sesong. Pasta med en god ramsløkpesto eller ovnsbakt torsk med appelsinsaus er mine tips til helgen. Anonymkode: fc557...f1e 2
Korres Skrevet 15. april 2020 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pasta, pizza, gnocchi, dumplings, bao, blåskjell, tapas eller bare ordentlig godt nybakt brød med grillede grønnsaker til, om det er sommer. Har jeg nyfiska fisk så er den god både på grill og i panne. Jeg forsøker å leve etter sesongene -sesongmat er fersk og dermed av høy kvalitet samtidig som det er mye av den, noe som presser prisen ned. Akkurat nå er det ramsløk, torsk og appelsiner i sesong. Pasta med en god ramsløkpesto eller ovnsbakt torsk med appelsinsaus er mine tips til helgen. Anonymkode: fc557...f1e Mange gode tips! Takk lager du dumplings selv? Er det vårruller i annen form eller er jeg helt på jordet da?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #8 Skrevet 15. april 2020 Ting som tar litt tid, avhengig av hva vi ønsker oss. Tror det blir ravioli fra bunnen og Peking-and til helgen 🤤 Anonymkode: b6a5f...5d4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #9 Skrevet 15. april 2020 Sushi, quesadillas med tilbehør, pizza, dumplings, kalkunfilet med tilbehør, ++++ Anonymkode: 1318b...33f
Hellasinmyheart Skrevet 15. april 2020 #10 Skrevet 15. april 2020 Pasta vongole, tapas, piggvar med smørstekt spinat, rødløk og saltbakte poteter. Tynn italienske pizza stekt på pizzastein og en langtidskokt kjøttgryte er også mat jeg elsker😍 1
SoWhat? Skrevet 15. april 2020 #11 Skrevet 15. april 2020 Lasagne, andebryst og kalkunkjøtt er jeg veldig glad i. Elsker også lapskaus med godt kjøtt og kål pluss gode poteter. Kjøttkaker og kålruletter ( en favoritt) Kokt ørret ned kokefaste poteter og agurksalat pluss rømme. Stopper her 😄 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #12 Skrevet 28. april 2020 På 15.4.2020 den 22.58, Hellasinmyheart skrev: Pasta vongole, tapas, piggvar med smørstekt spinat, rødløk og saltbakte poteter. Tynn italienske pizza stekt på pizzastein og en langtidskokt kjøttgryte er også mat jeg elsker😍 Brukernavn hellas in my heart, men ingen gresk mat... sorry, bare måtte! ----- Lammestek Pasta carbonara Tapas (bruker ha ulike tema: spansk, fransk, italiensk kjøkken som oftest) Ulike ovnsformer, med pasta eller potet som base og noe kjøtt eller fisk. Anonymkode: e946c...c9c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #13 Skrevet 2. mai 2020 Ostesuffle, tapas, crispy chicken og blåskjell Anonymkode: 66a44...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå