Gå til innhold

Blir våt bare av å snakke med ham... Normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anser meg selv som å være en normal ung kvinne hva gjelder seksualitet og seksuell tenning, og det skal vanligvis litt til for å få meg "varm". Men, jeg møtte nylig en mann som fra første sekund fikk meg SÅ tent og våt, bare av å se på ham - til og med bare ved at vi chatter om helt vanlige ting. Jeg var og er så sykt keen på ham, så sterkt som jeg aldri har opplevd å være på noen før. Sexen var meeeget bra! Føler at jeg nesten mister litt styringen, som om kroppen tar over og bare kjører på, uten at jeg har noe jeg skulle sagt. Aldri opplevd dette før? Er det vanlig, og bare jeg som har gått glipp av noe før?

Anonymkode: 691a6...4d6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om dette er vanlig men misunner deg denne følelsen ❤️ Håper for din del at dette varer.

Anonymkode: 1a5cb...99f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres nesten ut som en tidligere eks i starten av forholdet. Hun ble så våt for de minste ting. Hun ble rett og slett våt gjennom alle klærene. Husker første hytteturen vår. Vi hadde sex hele tiden. Vi sov ikke mange timer den helgen for å si det slik. Hadde til og med sex i bilen på vei hjem fra fjellet. Sov godt når jeg kom hjem til meg selv 😅

Har ikke opplevd det igjen med noen så er bare å nyte mens man kan. 

Nåværende samboer/eks har pleid å bli veldig våt også når jeg erter henne. Sengen blir alltid kliss våt så må alltid bruke håndkle under når vi skal ha sex. Hun blir ikke så ofte kåt men blir skikkelig kåt når hun først blir det. 

Anonymkode: d929f...0d7

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anser meg selv som å være en normal ung kvinne hva gjelder seksualitet og seksuell tenning, og det skal vanligvis litt til for å få meg "varm". Men, jeg møtte nylig en mann som fra første sekund fikk meg SÅ tent og våt, bare av å se på ham - til og med bare ved at vi chatter om helt vanlige ting. Jeg var og er så sykt keen på ham, så sterkt som jeg aldri har opplevd å være på noen før. Sexen var meeeget bra! Føler at jeg nesten mister litt styringen, som om kroppen tar over og bare kjører på, uten at jeg har noe jeg skulle sagt. Aldri opplevd dette før? Er det vanlig, og bare jeg som har gått glipp av noe før?

Aldri opplevd

Anonymkode: 8e7b5...8c6

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som meg når jeg er forelsket.

Anonymkode: 95cfa...54f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg glir nesten av stolen når jeg er ute med han jeg dater. Unormalt er det nok ikke.

Anonymkode: 2968f...aeb

AnonymBruker
Skrevet

Du høres forelsket ut. Nyt det.

Anonymkode: fd340...afc

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd det med 2 menn. Første var en jeg kun chatta med, møtte ham aldri. Men han klarte å chatte meg så sinnsykt kåt, bare ved måten han ordla seg på. Det var en del sexting, for å si det sånn. 

Den andre mannen hadde jeg et kort forhold til. Fra første stund var det en helt spesiell seksuell kjemi mellom oss, og jeg var kåt på ham hele tiden. Vi kunne snakke om helt vanlige ting i telefonen, så var det en endring i stemmen hans og jeg ble "insta-kåt", uten forvarsel og uten at det egentlig var tema. Han pleide å snakke meg til spontanorgasmer, altså at jeg kom uten å røre meg selv.

Felles for disse to er at begge klarte å snike seg inn i hjernen min, jeg ble rett og slett forelska. Og begge er selvsikre og dominante menn seksuelt sett. 

Anonymkode: 7858e...bb6

AnonymBruker
Skrevet

Høres helt normalt ut når man er veldig forelsket og veldig fysisk tiltrukket av personen. Kvinner er også seksuelle vesen som kan bli kjempekåte. 

Anonymkode: b5c15...3e8

Skrevet

Noen "klikker" litt bedre enn andre, kjenner selv en jeg kan gå rett på med en gang uten forspill, mens med de andre må jeg varmes opp først selv om de også tiltrekker meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Er han lege?

Anonymkode: f34e3...330

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Før så var jeg slik som var lite og sjeldent kåt. I flere av mine forhold måtte jeg bruke glidemiddel, selv om jeg ellers er ung og frisk. 

Så møtte jeg samboeren min og alt var helt annerledes! Jeg har aldri i litt 26 år lange liv hatt så god sex eller vært så våt. Jeg har aldri kommet sånn med noen før han. 

Anonymkode: 7a19a...e25

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før så var jeg slik som var lite og sjeldent kåt. I flere av mine forhold måtte jeg bruke glidemiddel, selv om jeg ellers er ung og frisk. 

Så møtte jeg samboeren min og alt var helt annerledes! Jeg har aldri i litt 26 år lange liv hatt så god sex eller vært så våt. Jeg har aldri kommet sånn med noen før han. 

Skal også sies at jeg fremdeles er slik, selv etter barn og flere år sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Tenk så fint samliv folk egentlig kunne hatt om de virkelig elsket og digget partneren. Nå tar folk til takke med randoms for ikke å bli ensom. Det er bare trist! Sex når en er forelsket er jo himmelsk.

Anonymkode: fd340...afc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...