mjau Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 prøvd?? i all verden gjør man det? "hei, hva gjør du nå?" "jeg kler av meg....mmm, det kjennes godt" osv osv?
Gjest Spacegirl Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 Jeg og kjæresten bor langt fra hverandre, så vi har telefon-sex ofte. Det blir for det meste at vi forteller hva vi kunne tenke oss å gjøre med den andre, eller snakker om det jeg gjør akkurat da, f.eks onanerer, beskriver hva jeg gjør sånn at kjæresten kan "se det for seg" i fantasien. Det er egentlig bare å prøve seg fram hva som funker for dere
Gjest Werta Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 Fortell hva dere gjør med dere selv, og hva dere vil gjøre med den andre. Når praten og onaneringen er skikkelig igang, så forsterkes opplevelsen når man hører den tunge pusten og den kåte stemmen til den andre. Prøv så det går for dere samtidig, det er ofte lettere når man har telefonsex enn når man er sammen på riktig. Ta gjerne telefonen ned til underlivet i blant mens du gnir deg, så han hører at det er vått.
Gjest Mito24 Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 Fortell hva dere gjør med dere selv, og hva dere vil gjøre med den andre. Når praten og onaneringen er skikkelig igang, så forsterkes opplevelsen når man hører den tunge pusten og den kåte stemmen til den andre. Prøv så det går for dere samtidig, det er ofte lettere når man har telefonsex enn når man er sammen på riktig. Ta gjerne telefonen ned til underlivet i blant mens du gnir deg, så han hører at det er vått. Stakkars nestemann som skal bruke det apparatet.
Gjest Werta Skrevet 21. juni 2005 #6 Skrevet 21. juni 2005 Stakkars nestemann som skal bruke det apparatet. Regner med at du misforstår med vilje. De fleste er utrustet med to hender.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå