AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Opplevde noe nytt i dag. Typen pleier å fingre meg ved gpunktet og jeg tar på klitten selv. Sykt deilig når han treffer gpunktet. Pleier alltid å gjøre det før samleie, utenom kjappis da. Så kommer jeg slik før han får knulle meg. Jeg synes det er godt med samleie selv om jeg har kommet, men aldri tatt på klitten samtidig da. Tror jeg hadde kommet vaginalt hvis han hadde vart lenger. Men i dag ba han meg ta på meg selv mens han var inni meg. Herregud, jeg fikk en ny type orgasme tror jeg? Typen måtte hysje på meg🤭 Men var vel ikke gpunkt orgasme, siden penis vel går forbi det? Tror jeg må kjøpe en viberator og bruke på klitten under samleie, og ikke la han hjelpe meg til orgasme før samleie. Hva pleier dere å gjøre da? Hva foretrekker dere? Kom gjerne med tips🙏🏻 Vi har vært gift i 15 år, men alltid slitt med kommunikasjon og sexprat. Den siste tiden har sexlysten min vokst veldig, og virker som han også har fått mer lyst da. Vi har mer sex, og blitt flinkere til å snakka, og teste ut nye stillinger👍🏻 Så fornøyd, for har savnet og ønsket dette😅 Anonymkode: 70a13...cc2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Jeg får bedre orgasmer om jeg har noe inni meg, selv om jeg aldri får orgasme kun ved penetrering. Anonymkode: 79386...451 6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får bedre orgasmer om jeg har noe inni meg, selv om jeg aldri får orgasme kun ved penetrering. Anonymkode: 79386...451 Merker du forskjell på finger ved punkt og penis da? Anonymkode: 70a13...cc2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 (endret) Svaret på TS sitt spørsmål : Ja. Når "kjærringa" hoster kan ein merke at skjædemusklene klemmer rundt penisskaftet, og tilsvarende fysisk aktivitet skjer når "kjærringa" får orgasme og skjædemuskler klemmer rundt penisskaftet. Penis til "kallen" har den senere tid fått en 70 gr. alders- vinkel oppover, og dette har m.a ført til at penishode treffer G-punktet m/ full kraft. Når hun får orgasme skelver hennes kropp som om det var "jordskjelv " i styrke 7 , og hun foretar seg noen akrobatiske bevegelser som ein kun ser på eit sirkus. 😁 Endret 15. april 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 Kaller du ektemannen din for typen? Anonymkode: de322...699 7
Nuka Skrevet 15. april 2020 #6 Skrevet 15. april 2020 Jepp. Snakker kun her fra det gubben gir tilbakemelding på, men han sier at han kjenner det når jeg får orgasme eller hoster/nyser de få gangene det skjer, og kjenner det veldig godt hvis den er kraftig. 😊
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #7 Skrevet 15. april 2020 Hoster eller nyser dere når dere har en mann inni dere?? Anonymkode: 68728...5dc 6
Rant Skrevet 15. april 2020 #8 Skrevet 15. april 2020 Hvor gammel er du? Giftet dere dere da du var 18 år?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #9 Skrevet 15. april 2020 39 minutter siden, AnonymBruker said: Kaller du ektemannen din for typen? Anonymkode: de322...699 Er det noe du har noe med egentlig? Anonymkode: 836ce...46c 5
draug 75 Skrevet 15. april 2020 #10 Skrevet 15. april 2020 Noen ganger merker man det, andre ganger ikke. Aller mest tydelig merka jeg det på ei jeg som kom mes jeg fista henne. Da kjente jeg tydelig muskeltrekningene.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #11 Skrevet 15. april 2020 Ja, jeg merker det. Deilig følelse. Anonymkode: 6275d...87f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #12 Skrevet 15. april 2020 Kjenner at hun klemmer rundt penis ja. Anonymkode: 93ecf...848
Voksenmann40+ Skrevet 15. april 2020 #13 Skrevet 15. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hoster eller nyser dere når dere har en mann inni dere?? Anonymkode: 68728...5dc #allergi 2
Hr. Aktiv Skrevet 15. april 2020 #14 Skrevet 15. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Opplevde noe nytt i dag. Typen pleier å fingre meg ved gpunktet og jeg tar på klitten selv. Sykt deilig når han treffer gpunktet. Pleier alltid å gjøre det før samleie, utenom kjappis da. Så kommer jeg slik før han får knulle meg. Jeg synes det er godt med samleie selv om jeg har kommet, men aldri tatt på klitten samtidig da. Tror jeg hadde kommet vaginalt hvis han hadde vart lenger. Men i dag ba han meg ta på meg selv mens han var inni meg. Herregud, jeg fikk en ny type orgasme tror jeg? Typen måtte hysje på meg🤭 Men var vel ikke gpunkt orgasme, siden penis vel går forbi det? Tror jeg må kjøpe en viberator og bruke på klitten under samleie, og ikke la han hjelpe meg til orgasme før samleie. Hva pleier dere å gjøre da? Hva foretrekker dere? Kom gjerne med tips🙏🏻 Vi har vært gift i 15 år, men alltid slitt med kommunikasjon og sexprat. Den siste tiden har sexlysten min vokst veldig, og virker som han også har fått mer lyst da. Vi har mer sex, og blitt flinkere til å snakka, og teste ut nye stillinger👍🏻 Så fornøyd, for har savnet og ønsket dette😅 Anonymkode: 70a13...cc2 Ja kjenner det når det klemmer. Noen klemmer veldig godt. Men det beste er når jeg slikker henne. Da legger jeg et trykk på G-punktet med en finger. Da får jeg ikke bare kjenne det klemmer, men se det også. Det er så turn on som du kan få det.
Nuka Skrevet 15. april 2020 #15 Skrevet 15. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hoster eller nyser dere når dere har en mann inni dere?? Anonymkode: 68728...5dc Jaja, med vilje heeeeele tiden 🙄
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #16 Skrevet 15. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Opplevde noe nytt i dag. Typen pleier å fingre meg ved gpunktet og jeg tar på klitten selv. Sykt deilig når han treffer gpunktet. Pleier alltid å gjøre det før samleie, utenom kjappis da. Så kommer jeg slik før han får knulle meg. Jeg synes det er godt med samleie selv om jeg har kommet, men aldri tatt på klitten samtidig da. Tror jeg hadde kommet vaginalt hvis han hadde vart lenger. Men i dag ba han meg ta på meg selv mens han var inni meg. Herregud, jeg fikk en ny type orgasme tror jeg? Typen måtte hysje på meg🤭 Men var vel ikke gpunkt orgasme, siden penis vel går forbi det? Tror jeg må kjøpe en viberator og bruke på klitten under samleie, og ikke la han hjelpe meg til orgasme før samleie. Hva pleier dere å gjøre da? Hva foretrekker dere? Kom gjerne med tips🙏🏻 Vi har vært gift i 15 år, men alltid slitt med kommunikasjon og sexprat. Den siste tiden har sexlysten min vokst veldig, og virker som han også har fått mer lyst da. Vi har mer sex, og blitt flinkere til å snakka, og teste ut nye stillinger👍🏻 Så fornøyd, for har savnet og ønsket dette😅 Anonymkode: 70a13...cc2 Så koselig ad t dere har det slik, nyyyt😀 Anonymkode: cb3ac...383
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #17 Skrevet 16. april 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Merker du forskjell på finger ved punkt og penis da? Anonymkode: 70a13...cc2 Ja Anonymkode: 79386...451
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #18 Skrevet 16. april 2020 Jeg kommer sterkere av å stimulere klitoris dersom jeg samtidig har noe i skjeden. Anonymkode: c4934...7a0
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #19 Skrevet 17. april 2020 På 16.4.2020 den 14.56, AnonymBruker skrev: Jeg kommer sterkere av å stimulere klitoris dersom jeg samtidig har noe i skjeden. Anonymkode: c4934...7a0 Mer av penis/dildo enn ved finger på g-punkt? Anonymkode: 70a13...cc2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #20 Skrevet 17. april 2020 vibrator på klitoris, mannen inni meg menst han har en fing i ræva mi. Omg 😍😋😋😋😋 Anonymkode: e2f8f...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå