Gå til innhold

Merker dere menn mer stramming rundt penis hvis dama kommer når dere er inni henne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde noe nytt i dag. Typen pleier å fingre meg ved gpunktet og jeg tar på klitten selv. Sykt deilig når han treffer gpunktet. Pleier alltid å gjøre det før samleie, utenom kjappis da. Så kommer jeg slik før han får knulle meg. Jeg synes det er godt med samleie selv om jeg har kommet, men aldri tatt på klitten samtidig da. Tror jeg hadde kommet vaginalt hvis han hadde vart lenger.

Men i dag ba han meg ta på meg selv mens han var inni meg. Herregud, jeg fikk en ny type orgasme tror jeg? Typen måtte hysje på meg🤭 Men var vel ikke gpunkt orgasme, siden penis vel går forbi det? 

Tror jeg må kjøpe en viberator og bruke på klitten under samleie, og ikke la han hjelpe meg til orgasme før samleie. 
Hva pleier dere å gjøre da? Hva foretrekker dere? Kom gjerne med tips🙏🏻

Vi har vært gift i 15 år, men alltid slitt med kommunikasjon og sexprat. Den siste tiden har sexlysten min vokst veldig, og virker som han også har fått mer lyst da. Vi har mer sex, og blitt flinkere til å snakka, og teste ut nye stillinger👍🏻 Så fornøyd, for har savnet og ønsket dette😅

Anonymkode: 85c2e...4d5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen sammenheng mellom overskrift og innhold så jeg vet ikke helt hva jeg skal svare.... Det viktigste for meg er at hun skal nyte sexen hun har med meg maksimalt og gjerne komme så mange ganger at hun er fornøyd. Da er jeg også superfornøyd. Om hun vil bruke et hjelpemiddel i tillegg til meg er det også helt greit.

Anonymkode: 11af0...bb8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål:

Merker dere menn mer stramming rundt penis hvis dama kommer når dere er inni henne?

Svar: Ja! Sikkert.

Anonymkode: 170c2...548

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål:

Svar: Ja! Sikkert.

Anonymkode: 170c2...548

Ja. De synes det er godt å kjenne orgasmestrammingene. Jeg pleier ha 7-8.

Anonymkode: 9d414...c01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...