AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Hei! Jeg fikk meg 100% stilling i barnehage i 2018. Ble veldig kjapt gravid, som endte med svangerskapspenger og så foreldrepermisjon. Så alt i alt, fikk jeg jobbet bare 6 måneder før jeg ble borte. Sjefen min har aldri vært noe annet enn støttende og positiv, og hoppet opp og ned når jeg ble gravid. Så ingen problemer eer altså. Men problemet er. Etter min førstefødte utviklet jeg sterk helseangst, på grunn av måten han kom til verden på (heldigvis ingen senskader på sønnen min). Det fikk store ringvirkninger, som går ut på at jeg har vært redd for den minste forkjølelsen og litt tett nese. Dette gav seg da han var rundt 2.5 år, og vi bestemte oss fort for en til. Helseangsten har har så og si ikke vært til stedet denne gangen, da jeg fikk et friskt barn. MEN corona skremmer meg vanvittig mye. Jeg kjenner angsten kommer snikende jo mer nærmere jeg kommer permisjonsslutt, som er om 3 uker. Jeg kjenner på angst for barna mine (spesielt han som er under 1 år) og for min egen helse. Jeg vet at barn ikke er smittespredere osv osv, så det er ikke derfor jeg skriver. Men jeg kjenner at å gå tilbake på jobb vil gi meg store utfordringer, blant annet mye angst. Men jeg må jo, jeg har ingen valg. Problemet er, at sjefen har roset alle ansatte for å ha tatt dette på strak arm og vært så positive - og så kommer jeg tilbake 🙈 burde jeg fortelle sjefen min om angsten, og hvor redd jeg egentlig er? Eller burde jeg holder kjeft? Anonymkode: 217ad...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå