Gjest global Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Hei, noen som vet hvor man kan gå for å få tak i en stor globus med moderne (oppdatert) kart? Bor i Trondheim. Har sjekket alle bokhandlere i byen på nett, men ingen treff på globus. Hva slags type butikker kan man da finne det i? Eller er det noe som ingen kjøper lenger, slik at man må være heldig og finne det hos brukthandlere?
Mrs. K Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Jeg synes jeg ser globuser for meg i en hvilken som helst bokhandel :klø: Har du ringt og pratet med dem eller vært innom?
Gjest Melk Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 Har også sett i bokhandlere, deribland Nomaden i Oslo (bak slottet)
Fakse Skrevet 21. juni 2005 #6 Skrevet 21. juni 2005 det var fin butikk det :-) sist jeg var på en kartbutikk brukte jeg hele klesbudsjettet for den måneden.... Hehe, kan skjønne hva du mener. Det er noe med kart! Kjøpte julegave til mannen min der, en kjempeflott globus fra Nationa Geographic som nå står i hjørnet av stua og er kombinert lampe og dekorasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå