AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Målet mitt er å iallfall bestå, 2er. Hvor mye riktig trenger jeg da? 30%? Har noen tips til hvordan man enkelt kan høste poeng, mener da spesielt på del 1. Takk! Anonymkode: 6e88d...800
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Pugg de mest grunnleggende formlene og lær deg grunnleggende geogebra. De ulike geogebra oppgavene går ofte i det samme, så det er lurt å ha gjort noen av disse og ha de lagret på pcen. Da kan du bare endre og sette inn nye opplysninger. Ville også gjort noen tidligere eksamensoppgaver, se gjennom disse og se på hva som går igjen. Ta med deg fasiter fra tidligere del 2 eksamener på eksamen. Tror det er rundt 20% riktig man må ha, du kan søke opp sensorveiledning så får du en pekepinn. Lykke til 😀 Anonymkode: 6712b...be6 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Pugg de mest grunnleggende formlene og lær deg grunnleggende geogebra. De ulike geogebra oppgavene går ofte i det samme, så det er lurt å ha gjort noen av disse og ha de lagret på pcen. Da kan du bare endre og sette inn nye opplysninger. Ville også gjort noen tidligere eksamensoppgaver, se gjennom disse og se på hva som går igjen. Ta med deg fasiter fra tidligere del 2 eksamener på eksamen. Tror det er rundt 20% riktig man må ha, du kan søke opp sensorveiledning så får du en pekepinn. Lykke til 😀 Anonymkode: 6712b...be6 Takk skal du ha! Setter stor pris på det. 😀 Anonymkode: 6e88d...800
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 Du trenger ca. 12 riktige svar. Altså av typen a, b og c. Jeg tok R1 som privatist i høst, og min anbefaling er å mestre derivasjon til det ytterste. Polynomdivsjon og funksjonsdrøfting (topp- og bunn osv) bør du også ha god kontroll. Hvis du har litt oversikt over andre deler av pensum, så kommer du ikke til å stryke!:) Anonymkode: d4d08...a3a 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 On 4/15/2020 at 4:33 PM, AnonymBruker said: Målet mitt er å iallfall bestå, 2er. Hvor mye riktig trenger jeg da? 30%? Har noen tips til hvordan man enkelt kan høste poeng, mener da spesielt på del 1. Takk! Anonymkode: 6e88d...800 Det lurer jeg også på. Eksamen er neste måned og har ikke begynt å gå gjennom pensum 😌. Håpløs Anonymkode: 3f864...155
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå