Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer denne skolen, men kjenner ingen som har gått der, og finner heller ikke noe på nettet. Lurer litt på hvordan maten er der, internatet etc. Tar imot alle erfaringer med stor takk! :D

Anonymkode: bad8d...959

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det er jo på nettsiden... der skriver man jo bare positive ting...

AnonymBruker
Skrevet

Lokal tv hadde en liten reportasje for et års tid siden

Anonymkode: d3806...ccc

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men det er jo på nettsiden... der skriver man jo bare positive ting...

Det er jo der du finner fakta om skolen, linjene, internat, osv. Alt som gjør at du på egen hånd må finne ut om dette er skolen for deg eller om en annen hadde passet bedre. Det har da ingenting for deg å si om noen andre hadde et drittår der i 2012 liksom?

Anonymkode: 4732b...8c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk på Karmøy for noen år tilbake, og har ingenting dårlig å si om selve skolen. Noen av lærerne i videoen over var også mine lærere, og de er virkelig gode og flotte mennesker. Var litt uheldig med elevgruppen på mitt kull, så det ble en "kul" gjeng som holdt seg unna resten, men normalt sett tror jeg ikke de har det problemet. Bare pass på at du vet hva linjene dine innebærer slik at du ikke velger noe som du ikke kommer til å like. Karmøy er jo litt i utkanten, men det er kort vei inn til Haugesund, og ellers kan man enkelt komme seg til "sentrum" i Kopervik/matbutikker ved en liten gåtur.

Internatene er tett i tett, noen har egne bad, noen må dele med litt flere. Fotballbane like over m/treningssenter og hall. Fine strender ikke langt unna. 

Anonymkode: 7f54f...c51

AnonymBruker
Skrevet

Men kan man gå på sånne skoler nå i Korona-situasjonen?

Anonymkode: 541dd...94b

AnonymBruker
Skrevet

Alle folkehøyskoleelever har blitt sendt hjem pga convid-19. Om de åpner igjen som vanlig til høsten er jeg usikker på, men de fleste har/har hatt opptak til neste skoleår. 

Anonymkode: 8b920...df9

• 4 uker senere...
Skrevet

Det er endel år siden jeg gikk på denne skolen og har bare positive minner derifra. Tok til og med opp en eksamen som privatist på vgs skolen ved siden av. Flotte strender, mye historie, kort vei til haugesund. Hurtigbåt til stavanger og bergen:) Nyt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...