Gå til innhold

Blir man lettere sjekket opp hvis man har store tatoveringer? Altså tatoveringen signaliserer at man er seksuelt spennende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du?

Anonymkode: 36168...68d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringer er skikkelig turn off 

Anonymkode: ba610...a0d

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 36168...68d

AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringer er det styggeste jeg ser på en kvinne.  Har skulle hatt sex med kvinner flere ganger, og oppdaget tatoveringen. Da har jeg kledd på meg igjen.  Aldri sex med kvinner som har tatovering

Anonymkode: 59c25...4a2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Blabla, at dere gidder å si sånt. Styggeste? Javel...

si heller at dere deler ikke samme smak. Skal vedde at flere av dere er overvektige, men jeg kommenterer ikke

Anonymkode: 39f52...7d1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tattiser er harry, direkte turnoff

Anonymkode: 6f999...4d8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det kanskje utstråler "jeg er forfengelig og opptatt av image"

Anonymkode: fc06b...b83

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blabla, at dere gidder å si sånt. Styggeste? Javel...

si heller at dere deler ikke samme smak. Skal vedde at flere av dere er overvektige, men jeg kommenterer ikke

Anonymkode: 39f52...7d1

Min mening er at det er det styggeste jeg ser på en kvinne.  Må være lov og synes det

Anonymkode: 59c25...4a2

• Liker 6
Skrevet

Jeg er kvinne. Spurte samboeren min om hva han syntes om tatoveringen. Han syntes den var litt voldsom. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri reagert på en tatovering med at jeg tror personen som har den er seksuelt spennende 😂

• Liker 3
Skrevet

Når det kommer til tattiser på jenter, så liker jeg at de er på slike steder at jeg ikke får se de før damene er ferdig oppsjekka og for det meste avkledd.

Skrevet

Tatoveringer kan jo være et veldig åpenbart tema en har til felles eller åpne en samtale om, så det kan jo være en grunn til å lettere bli sjekket opp. Så vil en sikkert også ofte anta at de som er tatoverte er litt mer åpne, har mindre grenser, tenker mindre konsekvenser, gjør det de tror er forventet i sitt miljø eller lignende og dermed noen ganger kan være med på eventyr eller "lette mål". Hos noen ser det jo også litt "skanky" ut som vil kommunisere det samme. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen tatoveringer signaliserer at man er seksuelt spennende. Det har over hodet ingenting med saken å gjøre, men ellers signaliserer det for min del at vi har ingenting til felles på det området. Å dekke kroppen med "klussing" er meningsløst. 

Anonymkode: 7f4e7...25b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mine tatoveringer er skjulte. Det vil si at ingen vet om de før de ser meg uten klær. 

Jeg har aldri opplevd noe annet enn positive reaksjoner på de, til og med ekstra tenning. Min teori på det siste er at jeg fremstår som "fin frøken" med klær på så de kommer som ett sjokk, og for de jeg har vært med så har det vært positivt. 

Nå er jeg gift, og om jeg engang blir singel så kjenner jeg at jeg ikke bryr meg om menn liker de. Fordi jeg liker de. 

Anonymkode: f0ff5...da8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Naturligvis. Når man ser denne damen, vet man at hun har en mer eksotisk og unik personlighet enn folk flest, og sexlivet overgår sikkert de villeste fantasier;

b8aa8a78434c75a6f6d24c5aecb7d360.png

Anonymkode: c3510...2f9

• Liker 1
Skrevet

Tattoos er så 1990 tallet og folk som har masse tattos må ha et et dårlig selvbilde som ikke er fornøyd med kroppen som det er og virkelig og kaste penger ut av bilde. Kjøp deg heller kunst og ha på veggen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen tatoveringer og har lenge sett på det som uattraktivt, men nå i det siste har jeg satt mer pris på det. Jeg kommer aldri til å ta det selv da. Jeg ser ikke på dem som mer seksuelt spennende, men helt klart annerledes enn meg, og det er jo spennende i seg selv. 

Det er enkelte tatoveringer som er ekstremt harry uansett da, som tribaltatoveringer. 

Anonymkode: ad3b2...94c

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett og svar til dette.

Anki, mod

Skrevet

Tja, min erfaring er at de jeg har hatt sex med med tatoveringer, har hatt ekstremt lite fokus på andre enn seg sjøl og egen nytelse og kjørt hardknulling hele veien. Mens de andre jeg har vært borti, har (stort sett) vært mere varsomme og oppmerksomme, selv når de tar hardt i (jeg liker nemlig det og) 

Så om jeg skal velge ny partner utifra de erfaringene, går jeg for utattoverte menn.

Men nå er jeg såpass oppegående at jeg skjønner dette med tilfeldigheter og går ikke utifra at "sexoppførselen" til en mann påvirkes av tattoveringer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...