Gå til innhold

Sexleketøy med lavere vibreringsfrekvens

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri kjøpt noe særlig vibratorer eller andre ting til meg selv da de gangene jeg har gjort det har det vært en skuffelse. Når jeg onanerer selv bruker jeg rolige og bestemte bevegelser. Det kan gå litt fort unna i noen øyeblikk før orgasmen, men så må jeg igjen ty til rolige, men bestemte trykk for å få den beste orgasmen. Vibratorer opplever jeg kjører full guffe og jeg føler den nesten prøver å gnisse vekk hele klitten min. Det er ikke godt, klitten henger liksom ikke med.

Nå har jeg kjøpt og prøvd womanizeren, og selv om jeg får til orgasme med den så ser jeg stort forbedringspotensiale. Jeg bruker min kun på den laveste vibrasjonen, og selv den er så heftig for meg at jeg hele tiden må passe på så womanizeren er et stykke unna klitten i begynnelsen hvertfall sånn at den egentlig bare vibrerer på huden rundt klitten sånn at jeg får en skånsom start. Jeg kunne så ønske det fantest lavere nivåer på vibratorer, og føler at det laveste nivået på min womanizer burde vært det høyeste.

Etter å ha irritert meg over dette en stund tenkte ejg at det må da finnes andre i min situasjon? Vi kommer jo på så forskjellige måter alle sammen. Hvor kan man finne disse sexleketøyene som passer for oss som liker det roligere for å få en kraftigere orgasme?

Anonymkode: 0c995...3ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg med å få lavere frekvens på vibratoren din men kanskje du skulle prøvd å ikke bruke den rett på klitten? Hva med å 'lukke' kjønnsleppene over klitten og legge vibratoren på kjønnsleppene? Eller legge en finger på klitten og vibratoren oppå fingeren? Indirekte vibrering om du skjønner.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...