AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Kan en mann som Ikke for ereksjon, men som allikevel er lysten og kåt,få utløsning? Noen som vet? Og i så fall hvordan gjøre det? Anonymkode: b53b6...2fe
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan en mann som Ikke for ereksjon, men som allikevel er lysten og kåt,få utløsning? Noen som vet? Og i så fall hvordan gjøre det? Anonymkode: b53b6...2fe Jeg er ingen ekspert, men som mann selv tror jeg dette er nesten umulig. Man må stimulere penis intenst for å få utløsning, og det fungerer bare ikke uten at den er stiv. Mangel på ereksjon skyldes ofte stress, manglende tenning og andre psykiske faktorer, og kan ofte løses ved å bearbeide disse årsakene. Anonymkode: 99199...de7 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 Kanskje ikke alle greier det, men nervene som går ut i penishodet, er der uansett, så stimulans vil virke. Hvis han er kåt, og ikke plages psykisk av mangel på ereksjon, så er det jo bare å prøve å massere penishodet, eller ta den i munnen. Anonymkode: 71854...d52 1
Gjest Alterego666 Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 Jeg vil tenke at kanskje prostatamelking kan fungere?
Sphere Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 Det går an det. Vibrator fungerer visst godt.
Gjest Sirkelen Skrevet 15. april 2020 #6 Skrevet 15. april 2020 1 time siden, Alterego666 skrev: Jeg vil tenke at kanskje prostatamelking kan fungere? Jeg tror dette var et godt forslag.
Pugha Skrevet 15. april 2020 #7 Skrevet 15. april 2020 2 minutter siden, Sirkelen skrev: Jeg tror dette var et godt forslag. Jeg har problemer selv med ereksjonen da jeg tar en del medisiner.men det går greit når jeg rynker og er slapp.jeg får orgasme allikevel særlig hvis kona rynker den.
Bamseklemmer Skrevet 15. april 2020 #8 Skrevet 15. april 2020 Det er jo prostataen som gir utløsning, det stive lemmet har jo bare en funksjon... og det er for at den skal holde seg inn i vaginaen å spraye sæd🙄
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #9 Skrevet 15. april 2020 6 minutter siden, Pugha skrev: Jeg har problemer selv med ereksjonen da jeg tar en del medisiner.men det går greit når jeg rynker og er slapp.jeg får orgasme allikevel særlig hvis kona rynker den. Rynker? Anonymkode: 0b561...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå