Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult, men det blir jo ikke like stas når klærne finnes i Norge også.

Skrevet

jippijippijippijippi :hoppe:

Skrevet

Selvfølgelig blir det kult, det er jo ikke som om det blir inflasjon av Zara-klær i hele Norge fordi man får en litt stor butikk i Oslo. ;) BLir spennende å se hva prisnivået blir på.

Catzy

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Prisnivået blir som i alle andre Zara butikker i resten av Europa. Ganske rimelig :)

Skrevet

Jippi! På tide! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg vil ha en i Stavanger også :cry:

Skrevet
Kult, men det blir jo ikke like stas når klærne finnes i Norge også.

Sant nok. Men jeg synes Zara klær har tapt seg. Var nettopp innom Zara i to byer i europa og synes det var blitt kjedelige klær. Ett og annet fant jeg, men det var ikke noe å rope hurra av.

Skrevet

Que pasa?

Yeeeee! Vil ha Zara til Norge! :Nikke:

Jeg synes også Zara har tapt seg litt, men jeg har andre spanske butikker jeg handler i når jeg er der nede ( Bershka og Stradivarius bl.a.).

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Neei :)

Zara der jeg bor er driit bra!! Slik det alltid har värt. Og nesten bedre enn på lenge (fordi jeg elsker den "stilen" som er nå). Men det er jo forskjell i hvikelt land du er. De samme plaggene kommer ikke til alle butikkene. I paris f. eks har de helt ulikt sortiment enn det de har i Sverige.

Skrevet

Zara i Paris (var der i april) var veldig bra.. *drømme*

Skrevet

Gleder meg! Håper de har mindre str i Norge, for i Lisboa starta nesten alt på medium og det drukner jeg i. Fant en topp i small da og den passet.

Gjest allium
Skrevet
Gleder meg! Håper de har mindre str i Norge' date=' for i Lisboa starta nesten alt på medium og det drukner jeg i. Fant en topp i small da og den passet.[/quote']

neineinei !

Det er jo nettopp pga størrelsene at jeg er glad for at Zara kommer til Norge nå. Zara er den eneste butikken med ok priser der jeg finner klær som er lange nok.

Skal til Spania neste uke - gleder meg !

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
Gleder meg! Håper de har mindre str i Norge' date=' for i Lisboa starta nesten alt på medium og det drukner jeg i. Fant en topp i small da og den passet.[/quote']

Åhh har värt på en Zara der jeg og.. det drömmer jeg om :hjerte: ...

Klärne er store ja, og jeg som trodde de str var mindre :-?

Skrevet

Jeg håper det finnes et bredt spekter av størrelser, for de som trenger svært små størrelser, og de som trenger litt større størrelser. Selv bruker jeg ca. M-XL, kommer ann på plagget.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...