AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Hei. For cirka to måneder siden så hadde jeg og samboer ubeskyttet sex. Jeg fikk mensen som normalt månedene etter, men den kom cirka fem dager for sent, det er IKKE NORMALT for meg, I ettertid så har jeg vært veldig kvalm, jeg reagerer veldig på lukter.. (Vært verst den siste uken, når jeg la meg i går var jeg så kvalm at jeg måtte ligge helt stille i sengen...) Jeg har tatt tre forskjellige tester, Men alle har vært negative. Vi prøver ikke, men hadde samleie rett før og siste dag ved mens, rundt den 24 og 28 februar. (Veldig velkommen den dagen jeg blir evt blir gravid❤️) Jeg har hatt forskjellige symptomer som kvalme, hodeverk, til tider vondt i siden av magen og Ved navlen. Jeg er også litt trettere enn normalt og sover en del. Jeg har heller ikke hatt veldig mye matlyst... Jeg lurer så på hva dette her Kommer av... Noen som har vært i lignende situasjon? Anonymkode: 49f29...ab3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Du er i hvert fall ikke gravid når det er så lenge siden samleiet og du har tatt flere negative tester. Det er ikke innbilt svangerskap da? Det er mye lettere å få enn man tror. Jeg trodde det bare var galninger som innbilte seg å være gravide, helt til jeg selv ble prøver og fikk masse symptomer etter EL i PP1. Jeg hadde egentlig ikke hastverk med å bli gravid, så jeg skjønte ikke hvordan jeg kunne innbille meg så mange symptomer. Kroppen er rar. Anonymkode: d1980...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er i hvert fall ikke gravid når det er så lenge siden samleiet og du har tatt flere negative tester. Det er ikke innbilt svangerskap da? Det er mye lettere å få enn man tror. Jeg trodde det bare var galninger som innbilte seg å være gravide, helt til jeg selv ble prøver og fikk masse symptomer etter EL i PP1. Jeg hadde egentlig ikke hastverk med å bli gravid, så jeg skjønte ikke hvordan jeg kunne innbille meg så mange symptomer. Kroppen er rar. Anonymkode: d1980...ac9 Innbilt svangerskap er en sjelden og alvorlig tilstand, det er ikke vanlig å få i det hele tatt Anonymkode: 78598...48a 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. For cirka to måneder siden så hadde jeg og samboer ubeskyttet sex. Jeg fikk mensen som normalt månedene etter, men den kom cirka fem dager for sent, det er IKKE NORMALT for meg, I ettertid så har jeg vært veldig kvalm, jeg reagerer veldig på lukter.. (Vært verst den siste uken, når jeg la meg i går var jeg så kvalm at jeg måtte ligge helt stille i sengen...) Jeg har tatt tre forskjellige tester, Men alle har vært negative. Vi prøver ikke, men hadde samleie rett før og siste dag ved mens, rundt den 24 og 28 februar. (Veldig velkommen den dagen jeg blir evt blir gravid❤️) Jeg har hatt forskjellige symptomer som kvalme, hodeverk, til tider vondt i siden av magen og Ved navlen. Jeg er også litt trettere enn normalt og sover en del. Jeg har heller ikke hatt veldig mye matlyst... Jeg lurer så på hva dette her Kommer av... Noen som har vært i lignende situasjon? Anonymkode: 49f29...ab3 Det kan være noe infeksjon i tarmen kanskje dårlig fordøyelse. Anonymkode: 7e6f5...eea
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innbilt svangerskap er en sjelden og alvorlig tilstand, det er ikke vanlig å få i det hele tatt Anonymkode: 78598...48a Hvis du tenker på at man går og tror dette i lang tid, så er jeg enig, men det er da helt normalt å innbille seg det et par-tre uker etter samleie når barnet er ønsket. Har du ikke lest alle trådene her inne med damer som går og håper på at de er gravide, har masse symptomer, men så er de ikke gravide allikevel? Anonymkode: d1980...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #6 Skrevet 15. april 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du tenker på at man går og tror dette i lang tid, så er jeg enig, men det er da helt normalt å innbille seg det et par-tre uker etter samleie når barnet er ønsket. Har du ikke lest alle trådene her inne med damer som går og håper på at de er gravide, har masse symptomer, men så er de ikke gravide allikevel? Anonymkode: d1980...ac9 Forskjell på å håpe og tro man er gravid og innbilt svangerskap. Anonymkode: 78598...48a 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #7 Skrevet 15. april 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskjell på å håpe og tro man er gravid og innbilt svangerskap. Anonymkode: 78598...48a Er man ikke innbilt gravid når man har masse symptomer da? Jeg skjønner jo at det forekommer mer alvorlige varianter av dette, hvor man har behov for å sette en klinisk diagnose, men det er ganske vanlig å innbille seg at man er gravid og at man får en del symptomer de første dagene og ukene etter eggløsning, hvis man er prøver. Anonymkode: d1980...ac9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå