Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cowboylaila
Skrevet

Hei! Har sett at noen merker selger slike nå og at det skal gi bra resultat og påføre med en kost på flytende foundations enn med fingre og svamp...

Ser for eksempel en hos Estee Lauder(foundation brush).(www.esteelauder.com)

Er dette smart å gå til innkjøp av eller? Hvilket resulat får man? Evt andre merker som har slike koster?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det siste først: Body Shop har også foundationkost, og generelt er kostene derfra av god kvalitet.

Ellers føler jeg at produsentene har funnet ut en smart måte å selge mer foundation på, mer enn noe annet. Når du bruker kost og svamp, bruker du mer foundation enn om du brukte fingrene, derfor blir den fortere tom. Jeg holder fortsatt en knapp på fingrene, for da kan du best kontrollere mengden og blande alle skiller godt ut.

Gjest cowboylaila
Skrevet

Ja, mulig det er for å selge mer foundations... Dumt at svamper og koster sluker mye av kremen fordi jeg er nemlig avhengig av svamp(ikke prøvd kost enda..) fordi jeg bruker en oljefri foundation og da er det vanskelig å smøre utover...Og føler at det blir et mer dekkende resultat med svamp?

Men ikke så god idè og kjøpe en dyr kost hvis det ikke er store forskjellen fra svamp..? Skal gå å se på Body Shop. Har rougekost og øyeskyggekoster i ulike størrelser derfra og de er både billige og bra,så kanskje jeg finner noe...

:)

Skrevet

Jeg kjøpte ved en feiltakelse en foundationskost på MakeUpStore. Siden den var så dyr (290) og blabla, bestemte jeg meg for å prøve den på flytende foundation. (Bruker vanligvis BE) Og den er faktisk supergod! Går mye raskere å legge sminken og få et bedre resultat. Og så er det jo litt festelig også, nesten som å male jo! *Enkle gleder*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...