AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Må påpeke at jeg er små-skeptisk til fenomenet spøkelser, men er åpen for at det forekommer, hva enn fenomenet kommer av. jeg bor i et meget gammelt hus, har alltid vært i min families eie. Mange besøkende og andre beboere har rapportert om at de har opplevd spøkelser her, men jeg har selv aldri opplevd noe nevneverdig. Nå i det siste dog, etter at vi begynte omfattende rydding, så har jeg opplevd rare ting. Både lyder som hosting, stemmer og rasling- samt regelrett sett en person som forsvant øyeblikket etter. Synes ikke det er så behagelig. Noe man eventuelt kan gjøre for å dempe dette? Anonymkode: 8f1cb...d86 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Melde deg på Åndenes makt? Anonymkode: 52ea3...184
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 Tror det eneste lure er å kontakte en som kan dette. Vet ikke hvem du skal kontakte, men google deg litt rundt så kanskje du finner noen som kan hjelpe deg.. lykke til! Anonymkode: 9b3db...050
Lipyros Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 Enkelte rom: brenne lys eller bolle med salt og vann Hele huset: Salvie.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #5 Skrevet 19. april 2020 Snakk med dem og be dem om å gå bort. Anonymkode: 0e872...b57 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #6 Skrevet 19. april 2020 Sikker på at det ikke faktisk er et fysisk menneske der? Anonymkode: 26e8b...ebb
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #7 Skrevet 19. april 2020 Jeg kan hjelpe deg- med fjern utdrivelse. Tar 500 kr pr rom. Vips på 8989****. Sett av en times tid, for at huset skal bli mottagelig må alle vinduer og dører være åpne. Anonymkode: cbaac...957
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #8 Skrevet 19. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan hjelpe deg- med fjern utdrivelse. Tar 500 kr pr rom. Vips på 8989****. Sett av en times tid, for at huset skal bli mottagelig må alle vinduer og dører være åpne. Anonymkode: cbaac...957 Og hvis det ikke hjelper skal du betale tilbake da sjarlatan? Anonymkode: ac98b...153 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #9 Skrevet 19. april 2020 På 15.4.2020 den 11.58, AnonymBruker skrev: Må påpeke at jeg er små-skeptisk til fenomenet spøkelser, men er åpen for at det forekommer, hva enn fenomenet kommer av. jeg bor i et meget gammelt hus, har alltid vært i min families eie. Mange besøkende og andre beboere har rapportert om at de har opplevd spøkelser her, men jeg har selv aldri opplevd noe nevneverdig. Nå i det siste dog, etter at vi begynte omfattende rydding, så har jeg opplevd rare ting. Både lyder som hosting, stemmer og rasling- samt regelrett sett en person som forsvant øyeblikket etter. Synes ikke det er så behagelig. Noe man eventuelt kan gjøre for å dempe dette? Anonymkode: 8f1cb...d86 Sånne som deg tror ikke på Gud men så fort El Djinn kommer så får fløyta en annen lyd. Anonymkode: ac98b...153
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #10 Skrevet 19. april 2020 Har hørt at det hjelper å være bestemt på at dere ikke ønsker besøk av dem, vær streng. Og lufte godt skal hjelpe og Anonymkode: e75d6...328
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #11 Skrevet 19. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hørt at det hjelper å være bestemt på at dere ikke ønsker besøk av dem, vær streng. Og lufte godt skal hjelpe og Anonymkode: e75d6...328 Det eneste jeg er enig i er lufting men som du ser, hun har begynt å høre og se ting. Legg merke til at dette skjedde etter rydding og ommøblering. Vi vet heller ikke hva ts har gjort, kanskje hun driver med spiritisme og magi... For når du åpner metafysikkens dører kan du ikke bare lukke den igjen og forvente at alt skal bli normalt. Anonymkode: ac98b...153
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #12 Skrevet 21. april 2020 På 15.4.2020 den 11.58, AnonymBruker skrev: Må påpeke at jeg er små-skeptisk til fenomenet spøkelser, men er åpen for at det forekommer, hva enn fenomenet kommer av. jeg bor i et meget gammelt hus, har alltid vært i min families eie. Mange besøkende og andre beboere har rapportert om at de har opplevd spøkelser her, men jeg har selv aldri opplevd noe nevneverdig. Nå i det siste dog, etter at vi begynte omfattende rydding, så har jeg opplevd rare ting. Både lyder som hosting, stemmer og rasling- samt regelrett sett en person som forsvant øyeblikket etter. Synes ikke det er så behagelig. Noe man eventuelt kan gjøre for å dempe dette? Anonymkode: 8f1cb...d86 Om du er småskeptisk er det rart du spør om hjelp da 😉 Du spør om hjelp til noe du ikke tror på? Minner meg om moren min som alltid har vært veldig bestemt på at spøkelser tror hun ikke på. Men da bestefars hus skulle ryddes torte hun ikke sove der 😃 Pappa sa moren min hadde opplevd mye rart da hun bodde der som ung. Men hun tror jo ikke på spøkelser så hvorfor var hun redd da?? Anonymkode: bfa4b...a4b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå