AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Hvor får jeg kjøpt korsett som holder inne magen? Har gått ned en del kilo, venter på operasjon for løshud og pga løshuden ser ikke stramme klær bra ut. Korsettet må stramme skikkelig. Anonymkode: c3171...d79
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Om du strammer for mye ender du opp med "pupper" på ryggen. Fettet blir bare dyttet oppover.. Anonymkode: ce1ef...06d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du strammer for mye ender du opp med "pupper" på ryggen. Fettet blir bare dyttet oppover.. Anonymkode: ce1ef...06d Løshud på magen kan strammes inn masse uten at man får valker på ryggen. Og det er uansett lettere å dekke til ryggvalker enn stor mage og fortsatt ha en flatterende silhuett på klærne. Anonymkode: 60499...e5c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 Jeg bruker en type ryggstøtte til korsryggen siden jeg fikk en ryggskade. Den fungerer også som et veldig bra korsett som presser inn magen 🤭 Anonymkode: eb5f5...922
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 På 15.4.2020 den 11.45, AnonymBruker skrev: Hvor får jeg kjøpt korsett som holder inne magen? Har gått ned en del kilo, venter på operasjon for løshud og pga løshuden ser ikke stramme klær bra ut. Korsettet må stramme skikkelig. Anonymkode: c3171...d79 Hvis jeg var deg ville jeg heller brukt undertøy med god hold-in effekt, og brukt klær med fasong og som samtidig sitter litt løst på. Mye mer behagelig, og ser minst like bra ut. Been there, done that... 😊 Anonymkode: c8d8e...525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå