Gå til innhold

Stramt korsett som holder inne magen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt korsett som holder inne magen? Har gått ned en del kilo, venter på operasjon for løshud og pga løshuden ser ikke stramme klær bra ut. Korsettet må stramme skikkelig. 

Anonymkode: c3171...d79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du strammer for mye ender du opp med "pupper" på ryggen. Fettet blir bare dyttet oppover.. 

Anonymkode: ce1ef...06d

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du strammer for mye ender du opp med "pupper" på ryggen. Fettet blir bare dyttet oppover.. 

Anonymkode: ce1ef...06d

Løshud på magen kan strammes inn masse uten at man får valker på ryggen. Og det er uansett lettere å dekke til ryggvalker enn stor mage og fortsatt ha en flatterende silhuett på klærne.

Anonymkode: 60499...e5c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en type ryggstøtte  til korsryggen siden jeg fikk en ryggskade. Den fungerer også som et veldig bra korsett som presser inn magen 🤭

Anonymkode: eb5f5...922

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 15.4.2020 den 11.45, AnonymBruker skrev:

Hvor får jeg kjøpt korsett som holder inne magen? Har gått ned en del kilo, venter på operasjon for løshud og pga løshuden ser ikke stramme klær bra ut. Korsettet må stramme skikkelig. 

Anonymkode: c3171...d79

Hvis jeg var deg ville jeg heller brukt undertøy med god hold-in effekt, og brukt klær med fasong og som samtidig sitter litt løst på.  Mye mer behagelig, og ser minst like bra ut. Been there, done that... 😊

Anonymkode: c8d8e...525

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...