AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Del Skrevet 15. april 2020 Ja da jeg vet, hvor langt er et tau, men jeg spør likevel. Hva kan det tenkes å koste å bygge et bad i et rom der det ikke er bad? Rommet ligger vegg i vegg med et kjøkken, så trenger ikke trekke rør veldig langt. Det skal bli et lite og så billig som mulig bad. Noen som har gjort det? Noen som har noen priseksempler? Noen erfaringer? Anonymkode: 9d48f...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Del Skrevet 15. april 2020 100-300K vil jeg tippe. Avhengig av fliser og interiør Anonymkode: 0172d...9a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 15. april 2020 #3 Del Skrevet 15. april 2020 https://www.byggstart.no/pris/bygge-bad Ser ut som man kan forvente rundt 270k som et utgangspunkt. Tenkte du å gjøre noe selv, som å rive/strippe gammelt rom før håndtverkere kommer, eller la de gjøre absolutt alt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 15. april 2020 #4 Del Skrevet 15. april 2020 7m2.. Var et loftrom hos oss. Kostet 170.000 for 7 år siden. Flis på golv og 3av veggene. Vegghengt, litt kostbart, toalett. Billig og enkel innredning. Boblebad til 15.000. Ikke spesielt dyre fliser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #5 Del Skrevet 15. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja da jeg vet, hvor langt er et tau, men jeg spør likevel. Hva kan det tenkes å koste å bygge et bad i et rom der det ikke er bad? Rommet ligger vegg i vegg med et kjøkken, så trenger ikke trekke rør veldig langt. Det skal bli et lite og så billig som mulig bad. Noen som har gjort det? Noen som har noen priseksempler? Noen erfaringer? Anonymkode: 9d48f...7b7 Det hjelper ikke med kjøkken vegg i vegg om avløpsrøret ikke er stort nok. I verste fall må du legge ny bunnledning til toalettet gjennom hele huset. Be entreprenører komme på befaring og gi tilbud. Anonymkode: e7455...dfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #6 Del Skrevet 15. april 2020 Vi bygde bad i et rom det ikke hadde vært det på ca 8m2, for ca 120 000 med rørlegger og elektriker. Kjeller under så var enkelt å legge opp nye rør. Gjorde det meste selv som var mulig. La fibo på vegger og vinyl på gulv for å få det helt vanntett siden huset er gammelt og beveger seg endel. Anonymkode: 0bb43...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #7 Del Skrevet 15. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hjelper ikke med kjøkken vegg i vegg om avløpsrøret ikke er stort nok. I verste fall må du legge ny bunnledning til toalettet gjennom hele huset. Be entreprenører komme på befaring og gi tilbud. Anonymkode: e7455...dfe Problemet er at vi ikke eier huset. Det er et hus vi vurderer å kjøpe, men det er helt avhengig av hva det vil koste å bygge dette badet. Det er et inngangsparti/gang og en bod i rommet det er snakk om, så da regner jeg med det er søknadspliktig også.... TS Anonymkode: 9d48f...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #8 Del Skrevet 15. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi bygde bad i et rom det ikke hadde vært det på ca 8m2, for ca 120 000 med rørlegger og elektriker. Kjeller under så var enkelt å legge opp nye rør. Gjorde det meste selv som var mulig. La fibo på vegger og vinyl på gulv for å få det helt vanntett siden huset er gammelt og beveger seg endel. Anonymkode: 0bb43...308 oj, det var billig! Vi er ikke så handy, men tenker et billig og enkelt bad. Det skal være et bad til en utleiedel, så trenger ikke være hverken stort eller dyrt, bare funksjonelt og holdbart. TS Anonymkode: 9d48f...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #9 Del Skrevet 15. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: oj, det var billig! Vi er ikke så handy, men tenker et billig og enkelt bad. TS Anonymkode: 9d48f...7b7 Regn alltid med at det kan inntreffe uforutsette ting som gjør det dyrere. Ikke sett i gang med veldig lite penger og håpe at man skal klare å gjøre det "billig". Virkeligheten er ikke slik. Anonymkode: cc3af...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #10 Del Skrevet 15. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Regn alltid med at det kan inntreffe uforutsette ting som gjør det dyrere. Ikke sett i gang med veldig lite penger og håpe at man skal klare å gjøre det "billig". Virkeligheten er ikke slik. Anonymkode: cc3af...aea Vi tenker at vi uansett skal bruk en entreprenør på jobben da det er flere ting vi må fikse enn bare bad, så vi får vel et bedre annslag da. Det kjipe er at vi må kjøpe huset før vi kan få dette anslaget, og det blir jo ren gambling. TS Anonymkode: 9d48f...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #11 Del Skrevet 15. april 2020 Forrige huset jeg bodde i var hele badet i plank. Gulv, vegger. Det var satt inn dusjkabinett og synlig røropplegg. Det var kjeller under så avløpet gikk vel gjennom der. Kostet vel innredningen og noen timer med rørlegger. Anonymkode: 04244...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #12 Del Skrevet 15. april 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at vi ikke eier huset. Det er et hus vi vurderer å kjøpe, men det er helt avhengig av hva det vil koste å bygge dette badet. Det er et inngangsparti/gang og en bod i rommet det er snakk om, så da regner jeg med det er søknadspliktig også.... TS Anonymkode: 9d48f...7b7 Jeg ser ikke for meg at en selger har det minste å innvende på at du tar med deg en håndtverker inn i huset. Så gjør en avtale, få det priset. Dersom du får nei: ikke kjøp huset. Da er det noe alvorlig galt med det. Anonymkode: 2b74f...462 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #13 Del Skrevet 20. april 2020 Vi bygget nytt bad til 130 000,- da gjorde vi snekkerarbeidet selv Anonymkode: 20890...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå