Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å lære å røyke, klarer bare ta det inn i munnen og blåse det ut igjen, men det ser ikke ordentlig ut som jeg ser andre røyker. Hvordan får jeg det til enklest mulig, hvordan lærte dere det? 

Anonymkode: db9ca...296

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du lære å røyke, kun idioter begynner å røyke i dag.

Anonymkode: 03d68...1ae

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å få en del reaksjoner nå, noe du kanskje håper på. Men hvis det du skriver er sant, så er det kun deg selv det går utover. Jo, og dine nærmeste da. Men de tenker du tydeligvis ikke på, så glem dem. Du får det nok til med litt øvelse, som alt annet :)

Anonymkode: 18355...3fb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke ha reaksjoner, bare et svar på spørsmålet! Jeg vet det er dumt å røyke, men jeg vil prøve det, enkelt og greit. Om jeg røyker et år eller to så går det nok helt fint. Sykt mange som festrøyker, men jeg må få det til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil ikke ha reaksjoner, bare et svar på spørsmålet! Jeg vet det er dumt å røyke, men jeg vil prøve det, enkelt og greit. Om jeg røyker et år eller to så går det nok helt fint. Sykt mange som festrøyker, men jeg må få det til!

Begynn med å ta bittelitt røyk ned i lungene mens du puster ordentlig ned i lungene. La det være litt luft mellom sigaretten og leppene i starten sånn at du puster inn både frisk luft + litt røyk. Etterhvert som du blir vant til å få røyken ned i lungene kan du ta tyngre drag av selve røyken og du er i gang.

Anonymkode: 9d5ff...df3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her er lungene til en ikkerøyker og en røyker. Røyking er kjempekult altså. 👎
borna1.jpg

Anonymkode: 40617...fc8

• Liker 15
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vet det er dumt hva er egentlig motivasjonen? Å se kul ut? Er du 14 år eller noe?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er lungene til en ikkerøyker og en røyker. Røyking er kjempekult altså. 👎
borna1.jpg

Nei, lunger blir ikke svarte av røyking. De blir skadet, men ikke svarte. 

https://www.quora.com/Why-does-smoking-give-you-black-lungs

Anonymkode: 901f0...09e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, lunger blir ikke svarte av røyking. De blir skadet, men ikke svarte. Anonymkode: 901f0...09e

Så skadede lunger er uansett veldig attraktivt altså, bare for å se kul ut på fest?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Røyk stinker. Røyk kan ikke kamufleres med parfyme, det blir nesten verre lukt av det. Man får gule fingre av å røyke, og du får rynker. Er det virkelig noe du vil? Hvorfor MÅ du røyke? Det er ikke kult! 

Anonymkode: 32a91...9c0

• Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så skadede lunger er uansett veldig attraktivt altså, bare for å se kul ut på fest?

Noen må bare lære the hard way, ts begynner du å røyke nå, kommer du kanskje til å slite i flere år med å slutte. Dårlig kondis, blodsirkulasjon, fortere råtne tenner, ræva ånde. Du slipper ikke unna 😀

Bare å røyke ivei.

Skrevet
2 minutter siden, Keikolina skrev:

Noen må bare lære the hard way, ts begynner du å røyke nå, kommer du kanskje til å slite i flere år med å slutte. Dårlig kondis, blodsirkulasjon, fortere råtne tenner, ræva ånde. Du slipper ikke unna 😀

Bare å røyke ivei.

Saken er jo at en ikke ser "kul! ut med sigaretter. Dumhet blir aldri "kult".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du «skal bare» røyke i 1-2 år? Lykke til med å slutte da 😄

Anonymkode: 63414...578

• Liker 6
Skrevet

Røyking stammer fra suttestadiet. Tøffe greier.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min storebror lærte meg det som 12 åring... haha!  ( Ja røyker enda) 
Da skulle jeg si "eplekake" innover!  Altså mens jeg drar ned!  Funka fett! 

Anonymkode: 9601a...b56

• Liker 3
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan lærte dere det? 

Jeg meldte meg på et røykekurs, kostet rundt 1200 om jeg ikke husker feil. Skjønner at du gjerne vil prøve dette, og man må jo lære før man kan slutte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobbe for å begynne å røyke med korona herjende er egentlig det smarteste man kan gjøre. Stå på! 

Anonymkode: 36d77...de2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynn med å ta bittelitt røyk ned i lungene mens du puster ordentlig ned i lungene. La det være litt luft mellom sigaretten og leppene i starten sånn at du puster inn både frisk luft + litt røyk. Etterhvert som du blir vant til å få røyken ned i lungene kan du ta tyngre drag av selve røyken og du er i gang.

Anonymkode: 9d5ff...df3

Tusen takk, skal prøve det:) Røyker du selv og var det sånn du lærte det?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Bombibit skrev:

Jeg meldte meg på et røykekurs, kostet rundt 1200 om jeg ikke husker feil. Skjønner at du gjerne vil prøve dette, og man må jo lære før man kan slutte. 

Tror ikke kurs er noe for meg, ellers takk :)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min storebror lærte meg det som 12 åring... haha!  ( Ja røyker enda) 
Da skulle jeg si "eplekake" innover!  Altså mens jeg drar ned!  Funka fett! 

Anonymkode: 9601a...b56

Når man snakker går vel røyken ut av munnen?🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...