Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse corona tider er det nok enn flere enn meg (håper jeg) som kanskje gjør endringer på håret 😅

Igår tok jeg av 20 cm, aldri gjort det før men det gikk overraskende bra 👏

Tenkte å friske opp balayage'n men det gikk rett vest 😂 har mørk brunt hår, og bleket balayage. Fargen er ikke så farlig for jeg tenkte å farge lilla (🤪) over. Men det ble helt rett på undersiden 😳 jeg tupperte håret og bleket det under for at det ikke skulle bli rett 🙃 gjort det før, men denne gangen gikk det altså ikke.

Det jeg lurer på nå er om jeg kan ta hettestriper for å jevne det ut? Skal som sakt farge håret lilla men vil gjerne ha det lysere nede enn oppe, men sånn som det er nå går ikke 😅 

Kom gjerne med andre tips og erfaringer. Venter ikke på frisøren som åpner, da farger jeg heller håret mørkt igjen 🙈

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det du kan gjøre er å ta mørk farge i røttene og gre den nedover med en kam, for å jevne ut overgangen, samtidig som du bruker den lilla fargen nedenfra og blender. Det kan da bli behov for at balayagen starter litt lenger nede enn utgangspunktet akkurat nå, men garantert verdt det. 

Anonymkode: 79c53...75a

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det du kan gjøre er å ta mørk farge i røttene og gre den nedover med en kam, for å jevne ut overgangen, samtidig som du bruker den lilla fargen nedenfra og blender. Det kan da bli behov for at balayagen starter litt lenger nede enn utgangspunktet akkurat nå, men garantert verdt det. 

Anonymkode: 79c53...75a

Så å dra på hetta og stripe det vil ikke bli bra tror du? 🙈

Skrevet

Noen flere som kan komme med tips? 🙈

Skrevet

Heia🥰 Jeg er frisør og tester ut hårfarger til hjemmebruk. Har en YouTube kanal der jeg viser fremgangsmåte på flere type teknikker😉 Tipper du finner en løsning der som vil fungere utifra ditt utgangspunkt😊

Ellers kan du kontakte meg på Facebook/Instagram🥰

Masse lykke til

Skrevet
På 16.4.2020 den 22.59, by Bente skrev:

Heia🥰 Jeg er frisør og tester ut hårfarger til hjemmebruk. Har en YouTube kanal der jeg viser fremgangsmåte på flere type teknikker😉 Tipper du finner en løsning der som vil fungere utifra ditt utgangspunkt😊

Masse lykke til

Hei 😊

Tusen takk, hvordan finner jeg deg?

Farget håret mitt mørkt igår 😅 litt for mørkt men sola tar litt av det må håper jeg. Hadde gledet meg sånn til å få litt lilla toner i det men det er for mørkt nå 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynlig vil håret lysne noe når du har vasket det et par ganger. 

Anonymkode: aff88...1e3

Skrevet
På 19.4.2020 den 23.14, Husfruen89 skrev:
På 19.4.2020 den 23.14, Husfruen89 skrev:

Hei 😊

Tusen takk, hvordan finner jeg deg?

Farget håret mitt mørkt igår 😅 litt for mørkt men sola tar litt av det må håper jeg. Hadde gledet meg sånn til å få litt lilla toner i det men det er for mørkt nå 🙈

https://www.youtube.com/channel/UCK33_l_detiQPPr6CZE3L6w
Eller på face/insta: bybente.no

bare å sende melding hvis du trenger mer hjelp🥰

AnonymBruker
Skrevet
På 16.4.2020 den 22.59, by Bente skrev:

Masse lykke til

Hei. Jeg har ikke Facebook eller i sta. 

Jeg har mørkebrunt hår og har begynt å få grått hår. Har sååå lite lyst til å begynne å farge det. Ikke er jeg en sånn hårperson som er flink til å style og dulle med håret mitt. 

Hva tenker du at ville vært det beste for meg? 

Det grå får meg til å føle meg Såå gammel. 

Anonymkode: 1cdb0...323

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, by Bente skrev:

Det var jo du som skulle gifte deg på tv den gangen? Hørt rykter om at du er flink på blondering 😊

Anonymkode: 9b3ee...09a

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har ikke Facebook eller i sta. 

Jeg har mørkebrunt hår og har begynt å få grått hår. Har sååå lite lyst til å begynne å farge det. Ikke er jeg en sånn hårperson som er flink til å style og dulle med håret mitt. 

Hva tenker du at ville vært det beste for meg? 

Det grå får meg til å føle meg Såå gammel. 

Anonymkode: 1cdb0...323

Heia😊

Du kan sende meg bilde av håret ditt på: [email protected] eller om du legger ut her😊 Har en film ute på YouTube kanalen min der jeg demper grått hår, det er en farge som går ut igjen slik at du ikke oppnår ettervekst😉 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo du som skulle gifte deg på tv den gangen? Hørt rykter om at du er flink på blondering 😊

Anonymkode: 9b3ee...09a

Hehehehe ja begynner å bli endel år siden det😉 Men hyggelig at du har hørt jeg er flink🥰  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...