Gå til innhold

Er det noen her som har hatt korona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har hatt korona? Kan du fortelle hvordan sykdommen opplevdes for deg? Jeg føler det man leser i media er skrekkhistoriene, og det gjør jo meg bekymret. Hva med alle dere andre som ikke er i media? Hvordan har dere hatt det som syke?

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg aner ikke om vi har hatt Corona. Alt jeg vet er at vi var syke før det ble slått opp ekstremt i media. Ikke noe mer enn vanlig forkjølelse og vi var sliten. Mannen hadde en del hodepine. Ungen var frisk, men typisk vårforkjølet med litt hoste og rennenese. Ingenting utenom normalen og ingen hadde feber.

Mannen er overbevist om at vi hadde Coroana, men med tanke på symptomlisten så føltes det ikke sånn utenom det at mannen hadde mye hodepine....det er jo typisk på den tiden av året å bli forskjølet, spesielt med en såpass kald vår.

Det er jo det som er skummelt med dette viruset. Folk får så forskjellige symptomer. Vi er en frisk, sterk og aktiv familie og ikke i riksikogruppen. Så mulig vi hadde Corona uten å vite det. Men vi har holdt oss unna folk og andre barn og fulgt restriksjonene.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje, men det kan også ha vært en halsbetennelse uten slim, hoste og snørr, men med hodepine og feber. Ungene og mannen hadde milde symptomer i samme tidsrom(begynte ca en uke etter meg).

Anonymkode: 3746a...665

• Opprett ny...