AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Barnehagen vil at vi skal gi beskjed om vi skal bruke barnehagen og til hvilke tider, innen dagen i dag, sånn at de kan lage tiltak utifra hvor mange barn de har. Men vi vet jo ikke om vi kommer til å benytte oss av dem før vi vet hva slags tiltak det blir. Skal ikke barnehagen ta utgangspunkt i at alle som betaler for plassen skal ha mulighet til å bruke den? Anonymkode: f5399...071
Nerine_ Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Barnehagen tenker sikkert at noen velger (eller må) holde barna hjemme hvis de er i risikogruppa eller er generelt bekymret. Vesentlig enklere for dem å planlegge når de har et konkret antall å forholde seg til. 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 12 minutter siden, Nerine_ skrev: Barnehagen tenker sikkert at noen velger (eller må) holde barna hjemme hvis de er i risikogruppa eller er generelt bekymret. Vesentlig enklere for dem å planlegge når de har et konkret antall å forholde seg til. Det skjønner jeg selvfølgelig, men jeg kan ikke gi dem er sikkert svar før jeg vet hvordan hverdagen blir lagt opp og hvilke smittevernstiltak som igangsatt. Anonymkode: f5399...071
Mt3 Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjønner jeg selvfølgelig, men jeg kan ikke gi dem er sikkert svar før jeg vet hvordan hverdagen blir lagt opp og hvilke smittevernstiltak som igangsatt. Anonymkode: f5399...071 Da kan du vel si/skrive det som tilleggsopplysning da, at du/dere egentlig ønsker å bruke barnehagen : dager, tidspunkt . Men at det er med forbehold om at du/dere føler tiltakene mot smitte er gode nok. De regner vel med at de som er i risikogrupper holder barna hjemme, samt en del av de som uansett er hjemme i permisjon, sykemeldt eller er/har student/hjemmekontor. 1
Nerine_ Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 (endret) 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjønner jeg selvfølgelig, men jeg kan ikke gi dem er sikkert svar før jeg vet hvordan hverdagen blir lagt opp og hvilke smittevernstiltak som igangsatt. Anonymkode: f5399...071 Da må du si det. Men tiltakene kommer til å gå ut på avstand, mindre grupper og bedre hygiene. Eliminere smitterisikoen er umulig. Endret 15. april 2020 av Nerine_ 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #6 Skrevet 15. april 2020 Men de kan ikke vite hvilke tiltak de skal sette inn før de vet hvor mange barn det blir. Dette er et høna eller egget problem, så skriv hva dere ønsker, og legg på forbehold. Anonymkode: d8570...efb 1
Anbefalte innlegg