AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Jeg vil påpeke at jeg har såpass selvinnsikt at jeg vet at til og med mitt bilde av meg selv ikke nødvendig stemmer med de rundt meg. Har lest mye om dette og temaet interesserer meg. Blir også litt paranoid på hvordan andre egentlig oppfatter meg. men poenget: har dere opplevd å snakke med en person som legger frem alle sine gode sider og spesielt rundt situasjonen dere da står i- til å gjøre motsatt av hva vedkommende nettopp la frem?😂 da begynner jeg å lure. Hadde en bekjent som på en middag skrøt sånn av hvor glad han var i eldre mennesker: å snakke med de, hjelpe de. Så kom mormoren til en på middagen innom en rask tur og alle fikk bakoversveis over hvor nedlatende personen var mot henne. Han sa selv hvor lettet han var over at hun gikk og det er kjedelig at hun nevnte barnebarnet sitt. Slike eksempel har jeg av flere bekjente. Hvem tror folk de lurer? Og tror de ikke vi rundt ser gjennom dette? De lurer jo bare seg selv. Har dere opplevd lignende? Anonymkode: a0c0f...ef3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Svært få har noe særlig selvinnsikt. Vi er egoister av natur, skal kritisere andre. Men bjelken i vårt eget øye ser vi sjelden. Enda mer morsomt med de som sier de har. Alle har forskjellig oppfatning av ting, du må lære deg en ting: Drit i hva andre synes om deg, aldri bry deg om det. Anonymkode: 79419...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå