Gå til innhold

Noen som har erfaring med dvergsnes boområde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I Kristiansand? 

Hører det er et snobbete miljø der og IKKE et bra sted å vokse opp for baena? 

Anonymkode: be916...37a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 15.4.2020 den 0.25, AnonymBruker skrev:

I Kristiansand? 

Hører det er et snobbete miljø der og IKKE et bra sted å vokse opp for baena? 

Anonymkode: be916...37a

Hvis du liker å bo mellom klin like funkishus ,bebodd av hvite,"vellykkede" par mellom 30 og 40 år, med 2.1 barn, to biler (en el bil -såklart)... forbered deg på sosialt press , og et renn av unger ut og inn til enhver tid. Unger som tror at det å eie hytte ,båt og dra på utenlandsturer er en menneskerett. Vel- da er dette stedet for deg.

det har sikkert sine hyggelige sider altså, her kan sikkert andre kan nyansere ;)

Anonymkode: 14dc9...ef7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo også være verdt å nevne at ettersom det er et nytt boligområde, så er det bygd veldig tett. 

Anonymkode: fc49d...2fd

AnonymBruker
Skrevet

Tett i tett i tett, og mye snobberi. Vi har kikket litt der selv, men endte opp med stor tomt nærmere sentrum 😊

Anonymkode: 57004...f29

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt perfekt. Nye hus = mindre problemer med oppussing. Mange barnefamilier, så barna har alltid noen å leke med. Ja, det blir litt ensidig - omtrent alle er typiske kjernefamilier med gode jobber, men det gir samtidig ekstremt trygg og barnevenlig miljø. Er i grunn i slik miljø jeg ønsker at barna mine skal vokse opp i. 

Anonymkode: 3e099...d9f

Skrevet

Rikt, trygt, litt skobbete, barnevennlig, koselig, rolig. 

AnonymBruker
Skrevet

Så koselig ut på bildene.

Anonymkode: 60b7f...479

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Sier som de andre. Snobbete og jævli. Tett i tett. Ser rett og slett ikke ut spør du meg. Hadde ikke bodd der om jeg fikk betalt engang 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...