Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Hva skal man gjøre dersom en finner en person som er veldig interresant, og denne personen er uoppnåelig? :oops: (Denne personen vet hva jeg synes, og vi har ingen problemer rundt dette)
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 Denne flotte personen er opptatt med sitt: gift og har barn osv, så da blir det jo ikke rett at jeg skulle prøve meg med noen "forstyrrelser" der i gården da..
Tiit Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 Nei, d jo sant. Forstyrrelsa ville vel ikke være så bra kanskje. Da får du vel berre la det hele fare da? Hva har du tenkt å gjøre?
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 Det E vel bærre å glem hele tanken sku e mein... Ikke at det er noe større problem, men men. Men det har jo hele tia vært noe så ha vært fra min side, så da sku ikke vær no problem å få ALT ut a verden.
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2005 #6 Skrevet 21. juni 2005 ja, der va den tanken ute a verden, og nå skal jeg aldri nevne det for min kollega igjen. Håper bare at jeg klarer å gjøre dette uten at det blir noe "unaturlig" mellom oss som det gjelder. Blir jo tungt da. Men jeg skal si til rette vedkommende at fra og med i dag så starter jeg med blanke ark, og INGEN SÅNNE TANKER :-(
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2005 #7 Skrevet 21. juni 2005 ja, der va den tanken ute a verden, og nå skal jeg aldri nevne det for min kollega igjen. Håper bare at jeg klarer å gjøre dette uten at det blir noe "unaturlig" mellom oss som det gjelder. Blir jo tungt da. Men jeg skal si til rette vedkommende at fra og med i dag så starter jeg med blanke ark, og INGEN SÅNNE TANKER :-(
Tiit Skrevet 21. juni 2005 #8 Skrevet 21. juni 2005 Ja, det var jo fort og greit unnagjort. Effektiv, du
Gjest same boat Skrevet 24. juni 2005 #9 Skrevet 24. juni 2005 Har det visst likt som deg jeg :-( Han har sterke følelsene for meg også, men vil ikke gjøre noe mer med det. Han er fornøyd med ekteskapet sitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå