Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ironisk navn , eller hva ? Hudspesialister er dem langt ifra, en gjeng amatører! Og jeg vil på det sterkeste advare alle sammen mot og gå til denne salongen. Jeg tok en svært skadelig aha peeling her, og jeg angrer som en hund hver eneste dag. Dette er 15 år siden. Huden min har vært et mareritt siden og livet mitt har vært helt ødelagt. Nå har jeg blitt rynketryne. Kan ikke gjøre noe med det. Jeg ser helt brent ut. De har ingen rutiner eller systemer, så dem vet ikke hva dem har påført huden eller. Kanskje kommer en annen hudpleier og har på noe helt annet enn hva du har bestilt. 

Bare drit i denne salongen !!!

Anonymkode: 68d0f...518

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

denne salongen ligger i trondheim. Hater dem og hva dem gjorde. 

Anonymkode: 68d0f...518

• Liker 1
Skrevet

Er det ingen du burde varslet til?  Har ikke peiling på dette, men finnes der ingen å klage til?  Det har man jo for f.eks. leger og tannleger.  

• Liker 3
Skrevet

Jeg har alltid syntes slike aha peelingen virker særdeles skumle. Har sett kvinner gå til rettsak pga de fikk ødelagt huden sin. Jeg vet ikke hvordan slike episoder kan unngås 100%, for ikke alle reagerer likedan på de samme behandlingene. Jeg håper jo inderlig at klinikken du dro til har skjerpet rutinene sine i løpet av 15 år.

Har du noen bilder du kan dele med oss for å vise skaden du fikk? Hvordan reagerte personalet da det viste seg at du fikk ødelagt huden din? Har du fått kompensasjon?

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Zienna skrev:

Er det ingen du burde varslet til?  Har ikke peiling på dette, men finnes der ingen å klage til?  Det har man jo for f.eks. leger og tannleger.  

Klage til fylkesmannen/legen. Det burde ts gjøre 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil kanskje tippe at de har kommet seg på disse 15 årene?

Anonymkode: 8562c...1a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rimelig useriøst å skrive dritt om dem på nett 15 år etter. Du kan jo like greit være xen til en av de ansatte eller noe.

Anonymkode: 0ffcc...ba9

• Liker 4
Skrevet

Hva vil du med dette innlegget annet enn å fremstå som en sur megge?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde nok vært rynketryne nå uansett. 15 år er lenge. 

Anonymkode: 706e3...2c0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...