AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Ironisk navn , eller hva ? Hudspesialister er dem langt ifra, en gjeng amatører! Og jeg vil på det sterkeste advare alle sammen mot og gå til denne salongen. Jeg tok en svært skadelig aha peeling her, og jeg angrer som en hund hver eneste dag. Dette er 15 år siden. Huden min har vært et mareritt siden og livet mitt har vært helt ødelagt. Nå har jeg blitt rynketryne. Kan ikke gjøre noe med det. Jeg ser helt brent ut. De har ingen rutiner eller systemer, så dem vet ikke hva dem har påført huden eller. Kanskje kommer en annen hudpleier og har på noe helt annet enn hva du har bestilt. Bare drit i denne salongen !!! Anonymkode: 68d0f...518 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 denne salongen ligger i trondheim. Hater dem og hva dem gjorde. Anonymkode: 68d0f...518 1
Zienna Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Er det ingen du burde varslet til? Har ikke peiling på dette, men finnes der ingen å klage til? Det har man jo for f.eks. leger og tannleger. 3
Hjertefisk Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 Jeg har alltid syntes slike aha peelingen virker særdeles skumle. Har sett kvinner gå til rettsak pga de fikk ødelagt huden sin. Jeg vet ikke hvordan slike episoder kan unngås 100%, for ikke alle reagerer likedan på de samme behandlingene. Jeg håper jo inderlig at klinikken du dro til har skjerpet rutinene sine i løpet av 15 år. Har du noen bilder du kan dele med oss for å vise skaden du fikk? Hvordan reagerte personalet da det viste seg at du fikk ødelagt huden din? Har du fått kompensasjon? 4
solmåneogstjerner Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 2 timer siden, Zienna skrev: Er det ingen du burde varslet til? Har ikke peiling på dette, men finnes der ingen å klage til? Det har man jo for f.eks. leger og tannleger. Klage til fylkesmannen/legen. Det burde ts gjøre 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #6 Skrevet 15. april 2020 Jeg vil kanskje tippe at de har kommet seg på disse 15 årene? Anonymkode: 8562c...1a5 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #7 Skrevet 15. april 2020 Rimelig useriøst å skrive dritt om dem på nett 15 år etter. Du kan jo like greit være xen til en av de ansatte eller noe. Anonymkode: 0ffcc...ba9 4
FluffyChix Skrevet 15. april 2020 #8 Skrevet 15. april 2020 Hva vil du med dette innlegget annet enn å fremstå som en sur megge? 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #9 Skrevet 15. april 2020 Du hadde nok vært rynketryne nå uansett. 15 år er lenge. Anonymkode: 706e3...2c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå