Gå til innhold

Nye gifteringer men stygge riper og hakk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En ripe/hakk er veldig synlig. Flere mm i diameter. Resten hadde jeg ikke klaget på, men nå som den ene er veldig ille må jeg jo det. 

Man ser det ikke godt i det heletatt på bilde men jeg prøvde. Blitsen kom litt i veien. Skal ta bedre bilde i mårra. Men er det vanlig å motta gifteringer som er oppripet? Min samboers ring var styggest av riper og hakk å han syntes det var veldig leit.. De må da se det når de legger det i boksen for å sende det...

Screenshot_20200414_222447_com.huawei.android.launcher.jpg

Anonymkode: 1eeb7...483

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eneste måten å få det på bilde var å ta en video for så å screenshotet videoen. Beklager dårlig bilde. 

AnonymBruker
Skrevet

Slik skal ikke nye ringer se ut. Nye ringer skal ikke ha noen riper eller hakk. Dere bør klage snarest! 

Anonymkode: 9bf79...fb7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik skal ikke nye ringer se ut. Nye ringer skal ikke ha noen riper eller hakk. Dere bør klage snarest! 

Anonymkode: 9bf79...fb7

Så irriterende.. Blir jo ganske tungvint å returnere det også og ekstra postgsngstid pga korona.... Kan jeg kreve avslag å heller pusse de hos nærmeste gullsmed? 

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Disse ringene skal tas i bruk 25.4. Han i kundeservice sier han har sendt returslipp. Postgang vil ta for lang tid. Fra bestilling var leveringstid 10-14 dager. Har jeg krav på rabatt? Jeg ville han skulle gjøre en avtale med gullsmeder i nærheten av meg men de kunne ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er sjefen jeg er i kontakt med

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde krevd avslag. 

Anonymkode: 72bb6...27d

AnonymBruker
Skrevet

Er disse bestilt hos en seriøs gullsmed? Jeg hadde ikke akseptert noe annet en strøkne, nyploerte ringer. 

Anonymkode: 6a254...35e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du kjøpt ringene på nett?

Jeg ville sjekket om en lokal gullsmed kunne levert ringer på kort varsel (evt ordnet gravering i etterkant). Dersom det går: heve kjøpet med nettbutikken.

Anonymkode: c692e...104

AnonymBruker
Skrevet
På 16.4.2020 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Har du kjøpt ringene på nett?

Jeg ville sjekket om en lokal gullsmed kunne levert ringer på kort varsel (evt ordnet gravering i etterkant). Dersom det går: heve kjøpet med nettbutikken.

Anonymkode: c692e...104

Ja. Jeg får ikke hevet kjøpe pga de er ferdig graverte.. Sjekket mailen min i dag og han sa han ikke kunne gjøre noen med det. Vi kan sende, de tilbake så de kan se på de sa han... Men hvorfor skal det gå utover oss at vi betaler mange tusen for gifteringer som vi skal ta i bruk, så har de ikke en gang vært nøye med å sjekke de før de putter de i den jævla ring-esken å sender den. Jeg sendte bilder og sa at jeg kunne sende video pga det ble for mye refleksjoner rundt til at jeg kunne få det tydelig på bildene. Forsatt ikke fått en mulighet til å sende video, da det ikke går på mailen... Syntes jeg skal slippe å sende de tilbake og at de skal stå for prisen av å få de polerte. Frister å true de med å skrive om de på bryllupsgruppa på Facebook. Om en spør om noen har erfaringer med de så skal jeg gi de et svar. Beklager men her er jeg helt bridezilla nå... Blir få mennesker på dagen men jeg er sååå stresset over ringene😭 frister å bare få noen lokale til å polere de å gi f i å kreve noe refusjon av den gullsmeden jeg handlet hos. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...