Gjest Darcy Skrevet 22. juni 2005 #21 Skrevet 22. juni 2005 Jeg har truffet folk fra nettet flere ganger, men å reise langt avgårde for å feire en ukjent's bursdag, nei, det hadde jeg ikke gjort.
Gjest Dum Perignon Skrevet 22. juni 2005 #22 Skrevet 22. juni 2005 Kunne ikke falle meg inn å møte noen "fra nettet" sånn som situasjonen min er pr. dato. Hypotetisk sett? Har ikke peiling, men jeg vet i så fall hvem jeg ville ha møtt.
Sommerfugl Skrevet 22. juni 2005 #23 Skrevet 22. juni 2005 Jeg tror ikke jeg hadde gjort det. Er litt skeptisk til å møte folk fra nettet.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2005 #24 Skrevet 22. juni 2005 Men når jeg tenker meg om' date= har jeg vel gjort litt sprø ting, jeg også. To ganger har jeg hatt folk fra KG som har sovet over hos meg uten at jeg hadde møtt dem RL først. Og jeg har også sovnet på sofaen drita full til noen fra KG etter en fest... Samme dagen jeg traff personen. De kunne jo ha vært gale øksemordere og voldtekstmenn sånn teoretisk sett, men det gikk bra. Ikke så skvetten du, GreenSky! Men så er det jo bare kjekke folk her på Kg da!
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #25 Skrevet 22. juni 2005 Ikke fan, peter pan! Gjorde dette da jeg var 16, møtte en på 17 i Oslo og han hadde for det første lagt ut falske bilder på nett og så ut som et takras (man kan da bli glad i dem og så klart, men det der var jo en løgn!!) også var han SLEM! Nei takke seg til å møte folk dritafull på byen og håpe på det beste. Eller en annen måte.
Svevende Skrevet 26. juni 2005 #26 Skrevet 26. juni 2005 Jeg hadde gjort det jeg hvis det var en person jeg følte jeg "klikket" med! Jeg har møtt mennesker fra internett de siste 10 årene ca. Jenter og gutter . Jeg har aldri hatt noen fæle opplevelser, men derimot mange nye venner!! Jeg møtte ei som jeg kjenner fra forum etc nå på onsdag som var i London. Gikk kjempefint det! Selv om hun var litt rar! hehe. Og på neste onsdag igjen så skal jeg møte ei internettvenninne i Trondheim, for 3 gang. Jeg har også fått 2 kjærester via internett(inkludert min nåværende) Jeg har bare opplevd en gang å møte noen som var noen andre enn det de utgav seg for å være. Stakkars han egentlig...det er jo ganske patetisk å lyve om hvem han er da!
kula Skrevet 26. juni 2005 #27 Skrevet 26. juni 2005 Hadde ikke veninna mi møtt han hu prata med på internett, så hadde aldri jeg vært sammen med han jeg er i dag (blei med hu å besøkte han engang etter at de hadde blitt godt kjent, å vips, kula in love )
Gjest Valhalla Skrevet 26. juni 2005 #28 Skrevet 26. juni 2005 Det er sikkert mange av dere som har dratt hjem til en fyr etter å ha snakket med han noen timer i fylla, er ikke det verre? Men jeg hadde ikke giddet å dratt til en annen by og ikke til bursdag i hvert fall, det hadde vært weird.
Gjest Melk Skrevet 26. juni 2005 #30 Skrevet 26. juni 2005 Jeg har dratt alene for å møte en brevvenn i Los Angeles og bo hos han i 2 uker, jeg... Gikk kjempebra og var riktig så hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå