AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Jeg er ei singel jente og bor alene. Savner å ha ei partner i livet. Jeg er lesbisk og i natt drømte jeg at en gutt hadde samleie med meg, jeg visste ikke om jeg likte det eller ikke. Men husker jeg ga et utrykk hvor jeg ikke likte det å ba han om å stoppe, men han fortsatte. Og jeg fikk da orgamse i drømmen. Alt virket så ekte, men jeg sov og dette var altså bare en drøm. Kan man virkelig få orgasme i søvne? Var orgasmen reel? Anonymkode: 293bd...fad
Mezzosoprena Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei singel jente og bor alene. Savner å ha ei partner i livet. Jeg er lesbisk og i natt drømte jeg at en gutt hadde samleie med meg, jeg visste ikke om jeg likte det eller ikke. Men husker jeg ga et utrykk hvor jeg ikke likte det å ba han om å stoppe, men han fortsatte. Og jeg fikk da orgamse i drømmen. Alt virket så ekte, men jeg sov og dette var altså bare en drøm. Kan man virkelig få orgasme i søvne? Var orgasmen reel? Anonymkode: 293bd...fad Ja, det er fullt mulig. 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Ja, kvinner kan få orgasme i søvne. Anonymkode: 3d857...313 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 Jeg får orgasme i søvne minst en gang i uken! Er K27 Anonymkode: c79ab...354
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 Elsker å få orgasme i søvne! Jeg trenger ikke ta på meg selv en gang, det er nok at jeg drømmer noe sexy. Mulig jeg gnikker beina mot hverandre eller noe. Og så våkner jeg alltid i det jeg kommer og blir like glad hver gang 😄 Anonymkode: a2ce2...44a 2
Hanako Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 Det hender, opplever det selv innimellom, jeg har ofte seksuelle drømmer, og noen ganger renner det over, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 Det er relativt vanlig. Det gjelder spesielt ungdom i puberteten eller folk som ikke får utløp for sin seksualitet til daglig. Men kan også få orgasme hvis man drømmer om å bli voldtatt eller at man har sex med det kjønnet man normalt ikke føler seg tiltrukket av. At man kan få orgasme i søvne på denne måten betyr selvfølgelig ikke at man ønsker å bli voldtatt eller å ha sex med det kjønnet man ellers ikke har blitt tiltrukket av. Anonymkode: fa033...f1e 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #9 Skrevet 14. april 2020 Det hender meg også innimellom. Kanskje et par ganger i året. Veldig befriende, siden jeg ikke får orgasme med en partner :) Anonymkode: ad3df...b6d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #10 Skrevet 14. april 2020 Det skjer meg også, relativt ofte. Synes det er fint jeg, er jo på grunn av en pirrende drøm. Anonymkode: 3733d...362
barbent Skrevet 14. april 2020 #11 Skrevet 14. april 2020 Jeg får ofte orgasme i søvne, våkner hver gang det skjer. Sovner igjen med en gang, trodde nå det var helt vanlig, har alltid hatt det slik
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #12 Skrevet 14. april 2020 Har du et litt hardt forhold til tankene dine om legning? For ofte drømmer man for å ta opp ting du ellers i livet ikke har tid til å bearbeide, så ofte forteller drømmer deg noe. Det betyr ikke at du liker menn, men det kan utifra det jeg leser virke som om du kanskje synes menn er litt skummelt/vanskelig og dermed så har du sex med personen ufrivillig(som bygger på tankene om at du synes noe med menn/seksualitet er vanskelig(?) Så kommer du(noe som i seg selv er veldig positivt) Kan det være kroppen din som prøver å vise deg et annet aspekt som kan lette på vanskelige følelser? - Bare er ren tolkning, det er uansett bare hva du selv føler om drømmen som kan si noe om hvorfor du faktisk drømmer slikt. Anonymkode: 51024...4b3
Silva Pluvialis Skrevet 14. april 2020 #13 Skrevet 14. april 2020 (endret) Det er fullt mulig. Endret 28. mars 2021 av Gjenferdet
Scoops Skrevet 15. april 2020 #15 Skrevet 15. april 2020 Skjer med meg og med jevne mellomrom,syns det kunne skjedd enda oftere 🙂
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #16 Skrevet 15. april 2020 Har skjedd noen ganger her. Har drømt om sex med mann, noe som resulterte i truseskift! Enda jeg er godt gift og aldri har hatt sex med en mann. Har også hatt flere våte drømmer om kvinner. Hjernen gjør vel som den vil, eller for å sitere deLillos: Hjernen er alene😀 Heterofil og gift mann Anonymkode: 800a1...29a
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #17 Skrevet 15. april 2020 Jeg har hatt orgasme i søvne gjerne i begynnelsen av et forhold da jeg er veldig forelsket, og ikke har mulighet til å være med kjæresten fordi jeg feks er bortreist. Jeg opplever det å få orgasme i søvne som ubehagelig, fordi rett før jeg kommer for fullt, stopper den slik at jeg ikke får fullført . Det føles sånn som hvis jeg har sex med kjæresten og like før jeg kommer trekker han/faller pikken ut, og orgasmen forsvinner liksom. Anonymkode: 2d074...9e9
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #18 Skrevet 15. april 2020 Jeg får det ofte. Anonymkode: fffa0...b1d
Gjest Anonym Bruker Skrevet 15. april 2020 #19 Skrevet 15. april 2020 På 14.4.2020 den 22.16, AnonymBruker skrev: Ja, kvinner kan få orgasme i søvne. Anonymkode: 3d857...313 Også menn😁
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #20 Skrevet 17. april 2020 Skjer meg ofte også, spesielt nå som jeg er gravid 😂 Anonymkode: 2e9ec...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå