Gå til innhold

Fikk orgasme i søvne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei singel jente og bor alene. Savner å ha ei partner i livet. Jeg er lesbisk og i natt drømte jeg at en gutt hadde samleie med meg, jeg visste ikke om jeg likte det eller ikke. Men husker jeg ga et utrykk hvor jeg ikke likte det å ba han om å stoppe, men han fortsatte. Og jeg fikk da orgamse i drømmen. Alt virket så ekte, men jeg sov og dette var altså bare en drøm.

Kan man virkelig få orgasme i søvne? Var orgasmen reel?

Anonymkode: 293bd...fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei singel jente og bor alene. Savner å ha ei partner i livet. Jeg er lesbisk og i natt drømte jeg at en gutt hadde samleie med meg, jeg visste ikke om jeg likte det eller ikke. Men husker jeg ga et utrykk hvor jeg ikke likte det å ba han om å stoppe, men han fortsatte. Og jeg fikk da orgamse i drømmen. Alt virket så ekte, men jeg sov og dette var altså bare en drøm.

Kan man virkelig få orgasme i søvne? Var orgasmen reel?

Anonymkode: 293bd...fad

Ja, det er fullt mulig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kvinner kan få orgasme i søvne. :) 

Anonymkode: 3d857...313

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får orgasme i søvne minst en gang i uken! Er K27

Anonymkode: c79ab...354

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å få orgasme i søvne! Jeg trenger ikke ta på meg selv en gang, det er nok at jeg drømmer noe sexy. Mulig jeg gnikker beina mot hverandre eller noe. Og så våkner jeg alltid i det jeg kommer og blir like glad hver gang 😄

Anonymkode: a2ce2...44a

• Liker 2
Skrevet

Det hender, opplever det selv innimellom, jeg har ofte seksuelle drømmer, og noen ganger renner det over, for å si det sånn. 

Skrevet

Hender jeg våkner av at jeg har orgasme.

AnonymBruker
Skrevet

Det er relativt vanlig. Det gjelder spesielt ungdom i puberteten eller folk som ikke får utløp for sin seksualitet til daglig. Men kan også få orgasme hvis man drømmer om å bli voldtatt eller at man har sex med det kjønnet man normalt ikke føler seg tiltrukket av. At man kan få orgasme i søvne på denne måten betyr selvfølgelig ikke at man ønsker å bli voldtatt eller å ha sex med det kjønnet man ellers ikke har blitt tiltrukket av.

Anonymkode: fa033...f1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hender meg også innimellom. Kanskje et par ganger i året.

Veldig befriende, siden jeg ikke får orgasme med en partner :) 

Anonymkode: ad3df...b6d

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer meg også, relativt ofte. Synes det er fint jeg, er jo på grunn av en pirrende drøm. 

Anonymkode: 3733d...362

Skrevet

Jeg får ofte orgasme i søvne, våkner hver gang det skjer.

Sovner igjen med en gang, trodde nå det var helt vanlig, har alltid hatt det slik

AnonymBruker
Skrevet

Har du et litt hardt forhold til tankene dine om legning? For ofte drømmer man for å ta opp ting du ellers i livet ikke har tid til å bearbeide, så ofte forteller drømmer deg noe. Det betyr ikke at du liker menn, men det kan utifra det jeg leser virke som om du kanskje synes menn er litt skummelt/vanskelig og dermed så har du sex med personen ufrivillig(som bygger på tankene om at du synes noe med menn/seksualitet er vanskelig(?) Så kommer du(noe som i seg selv er veldig positivt) Kan det være kroppen din som prøver å vise deg et annet aspekt som kan lette på vanskelige følelser?

- Bare er ren tolkning, det er uansett bare hva du selv føler om drømmen som kan si noe om hvorfor du faktisk drømmer slikt.

Anonymkode: 51024...4b3

Skrevet (endret)

Det er fullt mulig.

Endret av Gjenferdet
Skrevet

Skjer med meg og med jevne mellomrom,syns det kunne skjedd enda oftere 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd noen ganger her. Har drømt om sex med mann, noe som resulterte i truseskift! Enda jeg er godt gift og aldri har hatt sex med en mann. Har også hatt flere våte drømmer om kvinner. Hjernen gjør vel som den vil, eller for å sitere deLillos: Hjernen er alene😀

Heterofil og gift mann

Anonymkode: 800a1...29a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt orgasme i søvne gjerne i begynnelsen av et forhold da jeg er veldig forelsket, og ikke har mulighet til å være med kjæresten fordi jeg feks er bortreist. 

Jeg opplever det å få orgasme i søvne som ubehagelig, fordi rett før jeg kommer for fullt, stopper den slik at jeg ikke får fullført . Det føles sånn som hvis jeg har sex med kjæresten og like før jeg kommer trekker han/faller pikken ut, og orgasmen forsvinner liksom. 

Anonymkode: 2d074...9e9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det ofte.

Anonymkode: fffa0...b1d

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
På 14.4.2020 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Ja, kvinner kan få orgasme i søvne. :) 

Anonymkode: 3d857...313

Også menn😁

AnonymBruker
Skrevet

Skjer meg ofte også, spesielt nå som jeg er gravid 😂

Anonymkode: 2e9ec...487

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...