AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 http://www.verdidebatt.no/innlegg/101817-far-du-dette-barnet-sa-forlater-jeg-deg Og som truer med både det ene og det andre dersom kvinnen vi beholde barnet, og nekter å ta noe som helst ansvar.. Hvordan er de som menn, og som mennesker, hva kjennetegner dem?! Og hvordan er det egentlig mulig å gi faen i sitt eget barn?! De gjerne din erfaring med slike menn.. Anonymkode: 227e6...1ce 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Jeg tenker at de er litt tilbakestående. De har tydeligvis ikke fått med seg hvordan forplantning foregår og evner å bruke kondom. Anonymkode: f5754...2f2 7
Lønnesirup01 Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Misledende tittel. Dette handler ikke om fedre som gir blaffen i sine barn, men menn som ikke vil bli fedre. Jeg kan være i enig i at mange menn er ufølsomme i abort-diskusjonen, og jeg har selv lest mye bra hos Verdidebatt, men jeg merker at jeg tar avstand fra diskusjonen når den blir lagt på disse premissene. 13
Guidet Kvinne Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 Disse mennene har pult uten prevensjon. Prevensjon kan svikte, så det vet vi. Vi har god seksualundervisning i Norge. Ligger du kan det bli barn. Herregud, det har mennesker visst siden tidenes morgen. 9
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 Jeg vet om 3 damer som bevisst droppet prevensjon men sa til mannen de traff på byen at de gikk på p-piller. Syns synd på de desperate damene, mannen som er låst de neste 18 årene og barnet som ikke ble født inn i et forhold eller som var ønsket. Men er virkelig sur på damene som heller kunne kjøpt sperm i Danmark istedenfor å lure noen Anonymkode: 6bd88...9dd 2
teknosilje Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om 3 damer som bevisst droppet prevensjon men sa til mannen de traff på byen at de gikk på p-piller. Syns synd på de desperate damene, mannen som er låst de neste 18 årene og barnet som ikke ble født inn i et forhold eller som var ønsket. Men er virkelig sur på damene som heller kunne kjøpt sperm i Danmark istedenfor å lure noen Anonymkode: 6bd88...9dd Men ALLE vet at på ONS så bruker man kondom! Akkurat der kan man ikke skylde på damene. Der har mannen vært dum og ansvarsløs og tenkt med lille-hodet. 25
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 Jeg var gift i ni år jeg med en som snudde helt og ga faen i barna sine. Han har ikke sett de på åtte år. Man kan tro man kjenner et mennesket godt, men så kan det vise seg at man faktisk ikke gjør det..! Det er det ultimate svik. Ikke så mye som en telefon eller melding. Kuttet kontakten helt. En annen ting som overrasker meg er kvinner som blir sammen med slike «menn» som gir faen i egne barn. De finnes det mange av. Anonymkode: ff698...c24 7
Guidet Kvinne Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg var gift i ni år jeg med en som snudde helt og ga faen i barna sine. Han har ikke sett de på åtte år. Man kan tro man kjenner et mennesket godt, men så kan det vise seg at man faktisk ikke gjør det..! Det er det ultimate svik. Ikke så mye som en telefon eller melding. Kuttet kontakten helt. En annen ting som overrasker meg er kvinner som blir sammen med slike «menn» som gir faen i egne barn. De finnes det mange av. Anonymkode: ff698...c24 Det er ikke til å tro. En god del menn som dropper barna etter et brudd og med ny dame. Jeg kan ikke forstå det. Og helt enig, hvilke kvinner vil ha menn som ikke bryr seg om egne barn???? 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #9 Skrevet 14. april 2020 Men om mannen sier fra start av at han ikke vil ha dette barnet. Han vil ikke bli far. Hva får deg til å tro at han kommer til å snu? Hva er din motivasjon for å få dette barnet? Man kan si mangt om disse biologiske fedrene, men hva med mødrene? Anonymkode: 149aa...a15 7
Guidet Kvinne Skrevet 14. april 2020 #10 Skrevet 14. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men om mannen sier fra start av at han ikke vil ha dette barnet. Han vil ikke bli far. Hva får deg til å tro at han kommer til å snu? Hva er din motivasjon for å få dette barnet? Man kan si mangt om disse biologiske fedrene, men hva med mødrene? Anonymkode: 149aa...a15 Hva skal kvinnen gjøre da? Hun er allerede gravid. 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #11 Skrevet 14. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men om mannen sier fra start av at han ikke vil ha dette barnet. Han vil ikke bli far. Hva får deg til å tro at han kommer til å snu? Hva er din motivasjon for å få dette barnet? Man kan si mangt om disse biologiske fedrene, men hva med mødrene? Anonymkode: 149aa...a15 Mødrene har ansvar for sin kropp. Menn har ansvar for sin kropp. KONDOM Anonymkode: f5754...2f2 5
Hr. Aktiv Skrevet 14. april 2020 #12 Skrevet 14. april 2020 Jeg synes det er trist at folk ikke kan stå for det de har gjort. Jeg liker ikke valget til disse mennene. Det er ikke barnets feil at du ikke tar ansvar. Dette blir jo på samme måte de mødrene som tar barna i fra en far som ønsker tilstedeværelse. Akkurat like usmaklig det som de mennene som bare stikker av. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #13 Skrevet 14. april 2020 Syns faktisk menn også har rett til å bestemme om de vil bli foreldre eller ikke. Føler holdningen til enkelte damer er at dersom hun vil ha barn, må han akseptere dette - om ikke er han en dritt. Det som er værre er fedre som får barn, skilles, får ny familie og driter i «det gamle barnet». Dette gjorde min far og jeg skulle heller ønske at han bare var totalt fraværende, enn at han hele tiden forskjellsbehandler og viser tydelig at han er mindre glad i meg enn hans nye familie. Det værste av alt er kvinner som lurer menn til å få barn. Har flere veninner som gjør dette. De har fuckfriends og driter i å ta p pillen pga nå vil de ha barn. Dette syns jeg er kvalmt og egoistisk og mener «far» har all rett til å ikke ville ha noe med barnet å gjøre dersom han ikke er klar for å bli far. Mest egoistisk er det ovenfor barnet som aldri vil få en skikkelig familie. Hadde jeg vært mann hadde jeg ikke stolt på en sjel av kvinner når det kommer til prevensjon Anonymkode: c51ee...0dd 6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #14 Skrevet 14. april 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg synes det er trist at folk ikke kan stå for det de har gjort. Jeg liker ikke valget til disse mennene. Det er ikke barnets feil at du ikke tar ansvar. Dette blir jo på samme måte de mødrene som tar barna i fra en far som ønsker tilstedeværelse. Akkurat like usmaklig det som de mennene som bare stikker av. Jeg er enig, dersom det er snakk om et barn. Men et embryo før 12 uker? Da har den gravide et valg. Jeg mener at dersom mannen sier klart fra at han ikke vil, så kan ikke kvinnen bli snurt i ettertid for at han ikke stiller opp. Anonymkode: 149aa...a15 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #15 Skrevet 14. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns faktisk menn også har rett til å bestemme om de vil bli foreldre eller ikke. Føler holdningen til enkelte damer er at dersom hun vil ha barn, må han akseptere dette - om ikke er han en dritt. Det som er værre er fedre som får barn, skilles, får ny familie og driter i «det gamle barnet». Dette gjorde min far og jeg skulle heller ønske at han bare var totalt fraværende, enn at han hele tiden forskjellsbehandler og viser tydelig at han er mindre glad i meg enn hans nye familie. Det værste av alt er kvinner som lurer menn til å få barn. Har flere veninner som gjør dette. De har fuckfriends og driter i å ta p pillen pga nå vil de ha barn. Dette syns jeg er kvalmt og egoistisk og mener «far» har all rett til å ikke ville ha noe med barnet å gjøre dersom han ikke er klar for å bli far. Mest egoistisk er det ovenfor barnet som aldri vil få en skikkelig familie. Hadde jeg vært mann hadde jeg ikke stolt på en sjel av kvinner når det kommer til prevensjon Anonymkode: c51ee...0dd De har det valget. Det heter KONDOM Anonymkode: f5754...2f2 9
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #16 Skrevet 14. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig, dersom det er snakk om et barn. Men et embryo før 12 uker? Da har den gravide et valg. Jeg mener at dersom mannen sier klart fra at han ikke vil, så kan ikke kvinnen bli snurt i ettertid for at han ikke stiller opp. Anonymkode: 149aa...a15 KONDOM Anonymkode: f5754...2f2 7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #17 Skrevet 14. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er enig, dersom det er snakk om et barn. Men et embryo før 12 uker? Da har den gravide et valg. Jeg mener at dersom mannen sier klart fra at han ikke vil, så kan ikke kvinnen bli snurt i ettertid for at han ikke stiller opp. Anonymkode: 149aa...a15 Enig! Vi gnåler såpass mye om likestilling men glemmer at likestilling også gjelder menn. Samme gjelder når det blir slutt og mor prøver å kreve barnet fulltid for hun er moren. Anonymkode: c51ee...0dd 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #18 Skrevet 14. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De har det valget. Det heter KONDOM Anonymkode: f5754...2f2 Herregud, levde du under krigen? Når man ligger med noen fast og de sier de går på p piller, da skal man kunne stole på det. Når kvinnen da lyger fordi hun vil ha barn og slutter å ta p piller med vilje er det ikke mannen sin feil. Har jeg one night stand er menn flink å spørre om jeg går på p piller, skulle jeg sagt ja men ikke gjort det ville dette vært min egen feil. Anonymkode: c51ee...0dd 3
Guidet Kvinne Skrevet 14. april 2020 #19 Skrevet 14. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig, dersom det er snakk om et barn. Men et embryo før 12 uker? Da har den gravide et valg. Jeg mener at dersom mannen sier klart fra at han ikke vil, så kan ikke kvinnen bli snurt i ettertid for at han ikke stiller opp. Anonymkode: 149aa...a15 Det er jo ikke noe særlig valg. I Norge har vi stabile, og faktisk litt synkende aborttall. Du vil altså øke dem. Få flere kvinner til å ta abort. Med de konsekvensene det vil få i samfunnsdebatten og ikke minst stigmatiseringen av den enkelte kvinne. 3
Hr. Aktiv Skrevet 14. april 2020 #20 Skrevet 14. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Vi gnåler såpass mye om likestilling men glemmer at likestilling også gjelder menn. Samme gjelder når det blir slutt og mor prøver å kreve barnet fulltid for hun er moren. Anonymkode: c51ee...0dd Det er bare likestilling når de skal komme lik med oss menn. Der de har kommet lenger så dysses det ned. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå