AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Har bestilt peels so good fra ame pure og testet den idag. Den skal gjøre så hudcellene ruller av med en gang og det gjorde den, men kan ikke skjønne at den kan løse opp hudcellene så fort på bare noen sekunder? Begynte å lure på om det bare var kremen som størknet og rullet seg sammen eller er det faktisk hudcellene som løsner ? Anonymkode: 78455...ac8
Blingblingtahei Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Jeg har ikke prøvd akkurat den, men jeg kjøpte en lignende sak i London for noen år siden som liksom fjernet døde hudceller ved at man masserte den inn i ansiktet, men helt ærlig tror jeg det bare er en kjemisk reaksjon på fettet i huden eller noe som gjør at produktet ruller seg og ser ut som viskelærpuss. Tror ikke den fjerner døde hudceller i det hele tatt, syntes vanlig ansiktscrub gjør bedre nytte kombinert med syrer.
Roci Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har bestilt peels so good fra ame pure og testet den idag. Den skal gjøre så hudcellene ruller av med en gang og det gjorde den, men kan ikke skjønne at den kan løse opp hudcellene så fort på bare noen sekunder? Begynte å lure på om det bare var kremen som størknet og rullet seg sammen eller er det faktisk hudcellene som løsner ? Anonymkode: 78455...ac8 Det er kremen - den inneholder noe som heter Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, som er fibre som "klumper" seg sammen i kontakt med hudens naturlige oljer og ved friksjonen ved påføring. Siden produktet også inneholder AHA/BHA, så fungerer produktet på en måte som en kombinasjon av en fysisk og kjemisk peeling, så en liten del av "klumpene" vil også være døde hudceller.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 3 minutter siden, Roci skrev: Det er kremen - den inneholder noe som heter Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, som er fibre som "klumper" seg sammen i kontakt med hudens naturlige oljer og ved friksjonen ved påføring. Siden produktet også inneholder AHA/BHA, så fungerer produktet på en måte som en kombinasjon av en fysisk og kjemisk peeling, så en liten del av "klumpene" vil også være døde hudceller. Så med andre ord så fungerer den uansett? Anonymkode: 78455...ac8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 Jeg har den selv, og synes det var et dårlig kjøp. Det finnes langt bedre peelingprodukter enn dette på markedet. Tror jeg kommer til å bruke den på bena for å se om den hjelper mot nupper, men i ansiktet holder jeg meg til andre produkter. Anonymkode: 5e11d...e85
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #6 Skrevet 15. april 2020 Jeg testet den på hendene, siden jeg jobber i helse har jeg veldig tørre hender om dagen, og jeg testen den på den ene hånda mange ganger og 1 gang på den andre. Og den hånda jeg tok den på mange ganger ser mye finere ut og er helt glatt, den jeg tok den på 1 gang er ru og som sandpapir fortsatt. Kan man bruke den mange ganger på rad i ansiktet? -ts. Anonymkode: 78455...ac8
K@tt Skrevet 15. april 2020 #7 Skrevet 15. april 2020 Jeg kjøpte den for ei ukes tid siden og synes den fungerer helt greit. Ikke noen wow-effekt, men helt grei. Merket først nå at man skal bruke den hver dag (kveld) i en uke første uka for så å bruke den 1-2 dager i uka. 😅
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #8 Skrevet 15. april 2020 3 minutter siden, K@tt skrev: Jeg kjøpte den for ei ukes tid siden og synes den fungerer helt greit. Ikke noen wow-effekt, men helt grei. Merket først nå at man skal bruke den hver dag (kveld) i en uke første uka for så å bruke den 1-2 dager i uka. 😅 Ja det vet jeg at man skal, hvordan har du brukt den ? Anonymkode: 78455...ac8
K@tt Skrevet 15. april 2020 #9 Skrevet 15. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det vet jeg at man skal, hvordan har du brukt den ? Anonymkode: 78455...ac8 Har brukt den 1-2 ganger i uka. 😅
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #10 Skrevet 15. april 2020 Akkurat nå, K@tt skrev: Har brukt den 1-2 ganger i uka. 😅 Åja, du får begynne med hver dag i en uke nå da å se hvordan det blir Anonymkode: 78455...ac8
K@tt Skrevet 15. april 2020 #11 Skrevet 15. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åja, du får begynne med hver dag i en uke nå da å se hvordan det blir Anonymkode: 78455...ac8 Ja, tenkte det. Begynte på mandag, så får se hvordan det går.
Roci Skrevet 15. april 2020 #12 Skrevet 15. april 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så med andre ord så fungerer den uansett? Anonymkode: 78455...ac8 Basert på ingrediensene så bør den fungere. Jeg må understreke at jeg ikke har forsøkt den selv, men du kan jo se på kommentarene i tråden. Selv bruker jeg 7% glykolsyre fra The Ordinary og er godt fornøyd med den, og skal forsøke en BHA-toner (salisylsyre) når jeg går tom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå