Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ca IKM den 15. Den 18. kom det slikt som pleier komme før selve mensen starter, spotting kalles det vel her. Ser mest ut som gørr rett og slett... :oops:

Det er fortsatt bare litt sånn nå idag, ikke noe friskt blod...Har jeg mensen eller hva skal jeg kalle dette? Må vel bare vente enda noen dager å se om det kommer mer...

Som regel har jeg bare litt spotting før tanta setter inn for fullt....

Hva man ikke lurer på og spør om..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg også har det. Fikk det plutselig for ett år siden....?

(etter at jeg satt inn spiral, men har tatt den ut nå)

Spotta fra søndag til onsdagen. Og fikk litt fersk blod onsdags ettermiddag, så forsvant det og fikk skikkelig blødning på torsdagen. Blødningen hadde jeg bare i to dager så var det over.

Slutta med p-pilla 12. mai, sikkert litt ubalanset p.g.a. det.

Hilsen

Skrevet

JEg sluttet med p-piller for 3 månder siden, og hadde to ganger normal blødning, men denne gangen har jeg harr brun "spotting" i ca 10-12 dager, og det er bare LITT på formiddagen hver dag, og ikke sett noe som helst til friskt rødt bold i det hele tatt... Jeg vet heller ikke om jeg skal regne dette som mens eller ei.

Har ikke egentlig noe å hjelpe deg med bare... "har noe av det samme". Jeg er ikke prøver jeg da, så for meg er det kanskje ikke like "farlig"...

Skrevet

Kaster meg på "jeg-har-hatt-det-samme-bølgen".

Hatt det samme opptil flere ganger det siste halvåret. Lenge siden jeg har gått på p-piller så det kan ikke være det. Kanskje bare hodet mitt som har villet være gravid :hoho: sjølom vi ikke har prøvd... En gang stoppa det opp også, først litt sånn gørr et par dager, så ingen ting før mensen kom som normalt.

Skrevet

Hadde bare mensen kommet som vanlig så.... Men nå har jeg hatt denne "gørra" i 12 dager, og ikke noen mens i det hele tatt. Det er jo så liiiiiiiiite hver dag at jeg knapt trenger noe truseinnlegg. Og frustrerende, jeg skulle gjerne hatt mensen og blitt ferdig med det, og begynt på nytt, kan man si.

Skrevet

Hei jenter!

Bra at det ikke bare er meg...Føler meg litt rar som må spørre om slikt. Det er jo snart et år siden jeg slutta på pillen og har hatt litt ujevne sykluser, men det har nå alltid kommet friskt blod. Idag var det stopp på gørra og!

Så sitter jeg her da.....og lurer.....var det alt?! Kommer det mer? Er jeg på ny syklus eller WHAT?? Forbaska kropp altså....Enn om man bare kunne fått en utskrift fra hjernen som sa hva som foregikk!!! :ler:

Har forresten fortsatt småstikking nedi høyre magehalvdel og har hatt det siden EL ca......Blir jo redd for at det skal være noe galt med hele avdelinga...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...