AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 https://e24.no/naeringsliv/i/Op92k1/voice-norge-gjenaapner-alle-butikkene-sine Har sett flere butikker som annonserer at "nå åpner de igjen". Og det som er spørsmålet mitt da - og nå ser vi bort ifra to åpenbare ting som hvor bra det er for økonomien at de åpner og at når bhg/skole åpner så kan flere foreldre gå på jobb for det er ikke det jeg lurer på - er grunnen til at de åpner at de ser for seg at folk flest driter i smitten og kommer til å handle som "normalt" igjen? Jeg tror det er en liten kalddusj i vente i så måte, det er fortsatt temmelig mange som er redd for smitte. Hva tror dere? Anonymkode: 7fa0e...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Nja. Vår butikk på et kjøpesenter stengte aldri. Den første uken etter stenging var det helt dødt. Vi snakker 2-3 kunder om dagen. Men de siste par ukene har salgene absolutt gått oppover. Nå ligger vi på ca det samme som vi gjorde i februar, før "koronatiden". Så jeg tror nok at det skal gå greit for disse som åpner igjen nå. Anonymkode: 5c148...322 1
Anbefalte innlegg