AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Hei, Jeg har komme til det punktet at jeg vil ha barn men tiden går og jeg har ikke tid å vente på den rette mannen. Derfor vil jeg prøve å få det til alene. Jeg tenkte å begynne med en fertilitetssjekk. Jeg fikk tatt blodprøver (hormoner) som så bra ut. Men så kom korona i veien. Gynekologen ville ikke gjøre selve gynekologiske undersøkelsen. Jeg har i ventetiden vært i kontakt med en klinikk i Danmark, for å se hvilke muligheter jeg har. Men også der er korona i veien. Jeg lurer på om noen har erfaring med å få satt i gang et tilsvarende prosjekt med å prøve å få barn nå i disse koronatider. Noen som kjenner til en klinikk/gynekolog i Oslo som kan tenke seg å ta imot pasienter i disse koronatider, som ønsker å gjøre en fertilitetssjekk og kanskje også etterhvert kan tenke seg å gjøre kontroller før besøk i klinikk i utlandet? Noen som faktisk har tatt seg til klinikk utlandet og fått påbegynt behandling i disse tider? Med karantene etterpå? Som evt. kan tipse om klinikk i utlandet som gjør det? Jeg skjønner at det å reise til utlandet kan ses på som drøyt nå. Men jeg innrømmer at jeg stresser litt for at tiden går. Anonymkode: 58aee...f6c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Du må faktisk bare vente. Sorry. Anonymkode: 183ed...889 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 Først,kjøp deg CB tester. Se om du faktisk har EL. Jeg har nettopp vært hos privat gynekolog. Ingen problem å få time. Bor ikke i Oslo. Hadde bare ringt Volvat og bestilt time.. Det er mulig å ta progesteron blodprøver der iaf. Anonymkode: 0c0e5...29b 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 Du må nok bare vente. Selv vi som er i gang med forsøk er satt på vent, og når sykehusene åpner opp igjen vil dem prioritere dem som allerede er i gang med forsøk. Anonymkode: b6b63...912
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå